خراسان شمالی- در بازدید محمد یاران دادستان بجنورد از مراکز غیرمجاز عرضه قلیان در بجنورد، حدود ۲۰۰ قلیان ضبط و جمع آوردی شد.

برخورد قاطع دادستان با مراکز غیرمجاز عرضه قلیان در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی،  محمد یاران دادستان بجنورد به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بازدید شبانگاهی از مراکز غیر مجاز عرضه قلیان دستور قاطع جمع آوری قلیان‌ها را صادر کرد.

در این بازدید به همراهی رئیس مرکز بهداشت و مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای بجنورد و مدیر سلامت محیط کار خراسان شمالی، از پنج مکان بازدید و تعداد حدود ۲۰۰ قلیان ضبط و جمع آوری شد.

در این بازدیدها مقدار پنج کیلوگرم انواع تنباکو غیر مجاز جمع آوری و با اماکن متخلف، برخورد قانونی اعمال شد.

گفتنی است معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بارها ضمن بازدید از اماکن عمومی عرضه مواد بهداشتی، بر سلامت عموم، پرهیز از استعمال دخانیات و مضرات آن تاکید کرده است.

بنا بر اظهارات هاشمی معاونت بهداشتی دانشگاه، دخانیات همانطور که بارها گفته شده عامل اصلی بسیاری از بیماری ها به ویژه سرطان ریه بوده و متأسفانه سن استعمال دخانیات در جامعه کاهش یافته که یک زنگ خطر است.

در راستای حمایت از توصیه های بهداشتی معاونت دانشگاه و اعمال قانون، دادستان بجنورد ضمن همکاری با مسئولان این نهاد، بر ترویج راهکارهای سالم زیستن و پرهیز از استعمال دخانیات تاکید کرده است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.