مارکا گزارش داد باشگاه‌ رئال مادرید ظرف چند روز آینده با ادن هازارد قراردادی شش ساله امضا خواهد کرد و هازارد حتی قصد دارد پیش از آن برای پیدا کردن خانه به پایتخت اسپانیا سفر کند.

قرارداد هازارد و رئال مادرید؛ چند روز آینده

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه انگلیسی مارکا اعلام کرد انتقال ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی به رئال مادرید، که از مدتی پیش شایعات زیادی درباره آن مطرح بود ظرف چند روز آینده عملی می‌شود و هازارد با رئال مادرید قراردادی شش‌ساله امضا خواهد کرد.

رئال مادرید بعد از درخشش هازارد در لیگ برتر انگلیس سالها است که قصد جذب او را دارد و حالا که ستاره پرتغالی بزرگ خود، کریستیانو رونالدو را از دست داده، برای پر کردن جای خالی او، بیش از پیش به مادریدی کردن هازارد علاقه‌مند شده است.

به گزارش مارکا، رئال مادرید ظرف چند روز آینده با هازارد ۲۸ساله قراردادی شش ساله امضا خواهد کرد و هازارد رسما مادریدی خواهد شد. در گزارش مارکا آمده که هازارد که خود را برای بازی روز دوشنبه چلسی با وستهام در لیگ برتر آماده می‌کند، حتی قصد دارد همین روزها به پایتخت اسپانیا سفر کند و برای اقامت خود در این شهر به دنبال خانه مناسب بگردد.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال معتقد است این وینگر تکنیکی چلسی می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی عملکرد تیمش بگذارد. رئال و زیدان قصد دارند در فصل آینده بار دیگر بارسا را از اریکه قدرت لالیگا به زیر کشیده و در لیگ قهرمانان اروپا هم دوباره در نقش یک مدعی اصلی ظاهر شوند.

هازارد در ۳۱ دیداری که این فصل برای چلسی در لیگ برتر انجام داد، ۱۴ گل زد و ۱۲ پاس گل نیز برای هم تیمی هایش فراهم کرد. هرچند علی رغم این درخشش، آبی ها شانس چندانی برای قهرمانی در رقابت های این فصل را ندارند اما مائوریتسیو ساری امیدوار است که با ادامه این روند، تیمش بتواند سهمیه فصل آینده چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.