قزوین_ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از فراخوان موکب‌های اربعین در استان قزوین برای استقرار در مناطق سیل‌زده خبر داد.

فراخوان موکب‌های اربعین استان قزوین برای استقرار در مناطق سیل‌زده

به گزارش قدس آنلاین و نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان، اظهار کرد: با توجه به پیام سردار قاسم سلیمانی و فراخوان ستاد عتبات عالیات کشور، موکب‌های عزاداری استان قزوین برای حضور در مناطق سیل‌زده آماده می‌شوند.

وی افزود: آمادگی‌ها و هماهنگی لازم برای حضور در مناطق سیل زده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تدارک دیده شده است.

کبودوند عنوان کرد: سال گذشته نیز بعد از وقوع زلزله تلخ سرپل ذهاب، موکب های عزاداری با تمام امکانات و قوا در مناطق آسیب دیده حضور پیدا کرده و خدمات خوبی نیز ارائه کردند و این روال بدون شک در مناطق سیل‌زده استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: برخی از امکانات موکب‌ها به صورت سخت افزاری و زیرساختی بوده که بدون شک برای کمک به آسیب‌دیده‌گان در سیل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تأکید کرد: مسئولین موکب‌ها می‌توانند برای هماهنگی اعزام و اقدامات لازم با برادر خورشیدی مسئول ستاد مردمی اربعین هماهنگ شوند.

وی در پایان یادآور شد: مردم شریف استان قزوین نیز می توانند  کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه*۲۳۳# (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیرنقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به آدرس قزوین، خیابان ولیعصر کوچه طریقت تحویل دهند.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.