البرز- پیکر محمدابراهیم رنجبرامیری قدیمی‌ترین روزنامه فروش ایران و جهان بر دستان اهالی فرهنگ و رسانه، مسئولان و مردم در کرج تشییع شد.

 پیکر قدیمی‌ترین روزنامه فروش ایران و جهان در کرج تشییع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  عزیزالله شهبازی استاندار البرز در مراسم تشییع محمد ابراهیم رنجبر امیری  قدیمی‌ترین روزنامه فروش ایران و جهان که پیش از ظهر امروز (شنبه) به انجام رسید، گفت:فعالان رسانه ای جزو گنجینه های فرهنگی ما هستند و باید آنها را گرامی بداریم.

وی افزود: آقای رنجبر امیری با سالها تلاش در حوزه اطلاع رسانی و خبر نشان داد که عشق به این رسالت مهم سن و سال نمی شناسد.

استاندار البرز با اشاره به سختی های کار رسانه ای گفت: باید شرایطی فراهم شود که فعالان این عرصه در جبهه فرهنگی کشور بتوانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نیز در این مراسم گفت: آقای رنجبر امیری با بیش از ٧٠سال تلاش بی وقفه و مستمر در حوزه مطبوعات و به عنوان قدیمی ترین روزنامه فروش ایران و جهان و صاحب این عنوان در کتاب گینس مایه افتخار استان البرز و کشور بود.

این مسئول ضمن تسلیت فقدان این فعال مطبوعاتی افزود: در آخرین ملاقاتی که پیش از عید با وی داشتم، با آن حالت بیماری، علاقمند به استان و البرز شناسی بود و با وجود بیماری ابراز امیدواری می کرد تا دوباره سرپا شود و بتواند به تالیف کتاب هایش ادامه دهد.

وی با بیان اینکه وجود چنین افرادی مایه افتخار این مرز و بوم است اظهار کرد: سالها در حوزه فرهنگ و هنر زمان می برد تا چنین افراد فرهیخته و تاثیر گذاری تربیت شوند.

مقدم گفت: رنجبر امیری فردی مورد احترام و با ارزش برای فرهنگ و رسانه استان البرز و کشور بود و امروز جای ایشان در میان ما خالی است.

وی ادامه داد: نسل امروز باید بتواند ادامه دهنده راه چنین فرهیخته ای باشد، به خصوص در استان نوپایی مانند البرز اصحاب رسانه با الگو گرفتن از این پیشکسوتان می توانند قدم های بسیاری برای رشد فرهنگ و رسانه استان بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن تقدیر از استاندار البرز برای اعزام نماینده خود با هدف ملاقات قدیمی ترین روزنامه فروش ایران و جهان که پیش از عید نوروز صورت گرفت اظهار کرد: در دورانی که در بستر بیماری بودند، اصحاب رسانه و فرهیختگان بسیاری به منزل وی رفت و آمد داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

محمدابراهیم رنجبر امیری، قدیمی‌ترین فعال رسانه‌ای و روزنامه فروش ایران و جهان و رکوردار گینس بود و بر دستان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، مسئولان و مردم استان تشییع و درقطعه نام آوران بهشت سکینه کرج آرام گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.