البرز- عزیزالله شهبازی با بیان اینکه امید است همچنان همدلی و اتحاد موجود در البرز ادامه داشته باشد، گفت: در این استان نیز با توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید حرکت می کنیم.

تحقق شعار سال در البرز "برنامه محور" دنبال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در دیدار نوروزی مقامات و مسئولان استان با استاندار البرز در سال ۹۸ که صبح امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در البرز و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و ابراز تاسف از حوادثی که بواسطه سیل در چندین استان کشور رخ داد، افزود: سال گذشته، کشور در سایه اتحاد و انسجام تمامی قوا و پیرو راهبردهای مقام معظم رهبری از فراز و نشیب های فراوانی گذشت.

وی ادامه داد: مستکبران و معاندان نظام سال ۹۷ را سال سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران می دانستند ولی از این برهه نیز با سربلندی و سرفرازی عبور کردیم.

شهبازی گفت: سال گذشته برخلاف دسیسه ها و پیش بینی های دشمنان، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیار باشکوه برگزار شد.

وی با اشاره به حوادث اخیر و سیل در نقاط مختلف کشور افزود: اکنون نیز مانند دوران دفاع مقدس تمامی نیروهای دولتی، نظامی و مردمی برای کمک به آسیب دیدگان بسیج شده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز نیز در این راستا علاوه بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و مقابله ای برای مدیریت بحران احتمالی سیل، برای کمک رسانی به سیل زدگان سایر استان های شمالی و جنوبی کشور وارد عمل شده است.

وی گفت: موج سوم بارش ها در راه است و علی رغم اینکه البرز زیاد در معرض بارش شدید نیست، تمامی دستگاه ها در آماده باش کامل قرار دارند.

شهبازی با بیان اینکه امید است همچنان همدلی و اتحاد موجود در البرز ادامه داشته باشد، افزود: در این استان نیز با توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید حرکت می کنیم.

استاندار البرز گفت: ابتدای سال کارگروه تخصصی تحقق شعار سال در البرز برگزار شده و دستورالعمل های لازم در این رابطه در ۵ محور اساسی به مدیران داده شد.

این مسئول افزود: این کارگروه به جد فعالیت خود را ادامه می دهد و تشریح برنامه ها و اهداف آن طی تجمیع مصوبات کارگروه اعلام و اطلاع رسانی می شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: از خدا می خواهیم که این با هم بودن ها، اتحاد، همدلی ها و... در البرز برای نیل به اهداف توسعه همه جانبه استان، استمرار یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.