قزوین_ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی گفت: اداره کل اوقاف و امورخیریه این استان در راستای لبیک به فرامین  مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف و امورخیریه اقدام به برپایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از موقوفات و با مشارکت امامزاده زبیده خاتون(س) در استان لرستان و شهر پلدختر کرده است تا خدماتی به سیل زدگان ارائه شود.

موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین در استان لرستان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به منظور برپایی موکب این اداره کل، امروز در استان لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه با اشاره به حضور سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از نخستین ساعات سیل استان گلستان با تمام وجود و ظرفیت های موجود در استان در کنار مردم آسیب دیده استان های گلستان و مازندران بود و خدمات مختلفی از جمله اسکان، طبخ و توزیع غذای گرم به یاری مردم آسیب دیده را ارائه داد.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه علاوه بر استانهای گلستان و مازندران در استان های خوزستان و لرستان در کنار مردم حضور دارد و به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به سیل زدگان اخیر توجه کرده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین یادآور شد: اداره کل اوقاف و امورخیریه این استان در راستای لبیک به فرامین  مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف و امورخیریه اقدام به برپایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از موقوفات و با مشارکت امامزاده زبیده خاتون(س) در استان لرستان و شهر پلدختر کرده است تا خدماتی به سیل زدگان ارائه شود.

مجیدی یادآور شد: ارائه خدمات به این صورت است که این موکب به منظور پخت و توزیع غذای گرم در پلدختر فعالیت خود را از در روز سه شنبه مصادف با بیستم فروردین ماه سال جاری آغاز می کند و موکب از محل کمک های مردمی و خیرین، موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی برپا می شود.

وی اضافه کرد: هدف از خدمات، کمک به سیل زدگان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.