معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از نظارت جدی بر فروش اقلام مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و گفت : در صورت مشاهده هر گونه تخلف با توجه به موقعیت حساس منطقه با متخلفان بدون هر گونه اغماض و چشم‌پوشی برخورد قانونی می شود.

برخورد جدی با گرانفروشی اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، فریبرز حسامی با بیان اینکه پس از بروز سیل، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بلافاصله در قالب‌ اکیپ‌های‌های ثابت و سیار در محل واحدهای تولیدی آب معدنی، نانوایان، عمده‌فروشان و واحدهای ابزار و یراق جهت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها استقرار پیدا کردند، گفت: در همین راستا نظارت ویژه‌ای بر فروش اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان از جمله بیل، چکمه، انواع مواد غذایی، لوازم بهداشتی و غیره تاکنون صورت گرفته و اطلاع‌رسانی لازم نیز به واحدهای فوق‌الذکر جهت رعایت حال خریداران و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها انجام شده است.

وی افزود: در پی بازرسی‌های به عمل آمده ۲۱ واحد تولیدی، عمده فروش، ابزار و یراق که مبادرت به گران‌فروشی کرده بودند، شناسایی و مبلغ ۷۵ میلیون ریال جریمه شدند و ضمن تشکیل پرونده تخلفاتی، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

حسامی اضافه کرد: همچنین بازرسان سازمان بلافاصله در شهرستان‌های مختلف سیل‌زده استان استقرار پیدا کرده و کار نظارت و ساماندهی واحدهای نانوایی، عمده فروش و خرده‌فروش را جهت ارائه خدمت مطلوب به سیل‌زدگان را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر واحدهای فوق‌الذکر با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با توجه به موقعیت حساس منطقه با متخلفان بدون هر گونه اغماض و چشم‌پوشی برخورد قانونی به عمل خواهند آمد.

وی بیان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.