یزد - آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه برخی بی‌توجهی‌ها به زیرساخت‌ها سبب خسارت سیل‌های این روزها در کشور شده گفت: زیرساخت‌های کشور برای مقابله با بحران‌های احتمالی تقویت شود.

زیرساخت‌های کشور برای مقابله با بحران‌های احتمالی تقویت شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در این استان، با اشاره به اینکه خدمت به مردم در نزد پروردگار بیش از هر چیزی ارزش و قرب دارد اظهار داشت: در اسلام و به تبع آن در انقلاب اسلامی خدمت به مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب به واسطه خون هزاران هزار شهید و ایستادگی و پیروی مردم از ولایت فقیه موفق به خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمنان شده افزود: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند که این انقلاب و مردم را از ارزش‌های اسلامی دور کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: امروز غرب به کلی از ارزش‌ها تهی شده و سعی دارد این تهی بودن را به جامعه اسلامی ایران هم منتقل کند چرا که فهیمده تا زمانی که در ایران فرهنگ اسلامی حاکم باشد، آنها به اهدافشان دست پیدا نمی‌کنند.

ناصری یزدی با اشاره به رفتارهای دیکتاتورگونه حاکمان کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی منطقه گفت: در مقابل این حاکمان، امام خمینی(ره) با شخصیتی کاملا غرق در خدمت به مردم و تلاش برای جلب رضای خدا، زمینه پیروزی این انقلاب را با همراهی مردم فراهم کرد.

وی با اشاره به حوادثی که در اثر وقوع سیل در نقاط مختلف کشور به وجود آمده افزود: در ارتباط با این مناطق در گذشته کم توجهی و بی توجهی صورت گرفت و نتیجه آن را امروز مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان ساخت: باید تمام مسئولان نسبت به افزایش سطح آمادگی شهرها و روستاها در قبال این حوادث تلاش بیشتری داشته باشند و حتی اگر مسئولیتی در این زمینه ندارند، به مسئولان مربوطه پیشنهادهای اجرایی ارائه نمایند.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.