مدافع تیم پرسپولیس گفت: من دو بار مقابل السومه بازی کردم و شناخت خوبی از او دارم اما تیم الاهلی فقط این بازیکن را ندارد بلکه آنها بازیکنان خوب دیگری دارند که باید همه آنها را مهار کنیم.

خلیل‌زاده: شرایط پرسپولیس بعد از دو برد اخیر مناسب است

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه بازی باالاهلی عربستان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

دیروز در تمرین پرسپولیس شرکت نکردی و این مسئله باعث نگرانی هواداران تیم شده بود.

در ابتدا از همه کسانی که نگران وضعیت من شدند تشکر می‌کنم. من حدود سه هفته است که در زانویم درد دارم و حتی چند جلسه تمرین و بازی را با قرص و مسکن بازی کردم اما در بازی با پیکان این مسئله تشدید شد و درد زانوی من شدت گرفت. به همین دلیل دیروز به دکتر آمدم و دکتر کیهانی به من قرص داد تا با استفاده از آن درد پایم بیفتد و امیدوارم که این مسئله رخ بدهد تا بدون درد بازی کنم.

با این شرایط به بازی با الاهلی عربستان می‌رسی؟

با این که درد دارم اما هر طور شده تلاش می‌کنم تا به این بازی برسم چرا که بازی بسیار حساسی داریم و هر طور شده باید به این بازی برسم.

از شرایط پرسپولیس و وضعیتی که در سال ۹۸ دارید صحبت کن.

خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است و سال 98 را با دو برد خوب آغاز کردیم. در ابتدا دربی را بردیم که یک بازی مهم برای ما بود و بعد از آن تیم خوب پیکان را شکست دادیم و توانستیم با این برد روحیه‌بخش در صدر جدول بمانیم. در این شرایط خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و قصد داریم این وضعیت خوب را تداوم ببخشیم.

برخی از بازیکنان از بلندی زمین چمن ورزشگاه شهرقدس انتقاد می‌کردند.

بله، زمین چمن ورزشگاه شهرقدس بلند بود و این وضعیت نامساعد ما را اذیت کرد.

درباره بازی با الاهلی عربستان هم صحبت کن و به نظرت این بازی چطور خواهد بود؟

درباره الاهلی نیازی به تعریف من نیست همه می‌دانند که این تیم از خوب‌های عربستان است و تا اینجا در لیگ این کشور هم نتایج خوبی گرفته و حتی آخرین بازیش در لیگ عربستان را هم با یک برد خوب به نفع این تیم به پایان رسیده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم و به عنوان نایب قهرمان آسیا به این مسابقات آمدیم اما در دو بازی اول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بدشانسی و اشتباهات داوری نتایج لازم را نگرفتیم. در بازی با پاختاکور و حتی بازی با السد قطر حق ما نتایجی نبود که به دست آمد، اما امیدوارم در بازی روز سه‌شنبه شرایط داوری شرایط خوبی باشد و بدون اشتباه قضاوت کنند. ما کاملاً امیدوار به این بازی می‌رویم و با دعای خیر هواداران و تلاش بازیکنان و مربیان می‌خواهیم دست پر به تهران برگردیم.

تقابل تو و عمر السومه مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان می‌تواند خیلی جذاب باشد. برای مهار او چه برنامه‌ای داری؟

به هر حال سیدجلال حسینی کاپیتان و بزرگ تیم ماست که در این زمینه به همه ما کمک زیادی می‌کند و با کمک او السومه و سایر بازیکنان را مهار خواهیم کرد. من دو بار مقابل السومه بازی کردم و شناخت خوبی از او دارم هر چند که همه این بازیکن را می‌شناسند و می‌دانند که چه بازیکن قدرتمندی است اما در تیم الاهلی عربستان فقط السومه بازیکن خوبی نیست بلکه این تیم بازیکنان خوب دیگری هم دارد و ما باید همه آنها را مهار کرده تا دست پر به تهران برگردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.