۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 650698

تیم فوتبال ذوب آهن بعد از مساوی مقابل الزورا عراق و پیروزی برابر النصر عربستان، در سومین دیدار این فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا میهمان الوصل امارات است.

آشنایی با حریف ذوب آهن

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال ذوب آهن که در نیم فصل دوم لیگ برتر شرایط بهتری پیدا کرده و رفته رفته در جدول رده بندی هم شرایط پایداری پیدا کرد، لیگ قهرمانان آسیا را خوب آغاز کرد و بعد از کسب ۴ امتیاز از دو بازی نخست، در سومین گام در این مسابقات میهمان الوصل امارات است.

الوصل که از تیم‌های قدیمی کشور امارات است که سوابق نسبتاً زیادی هم در دیدار با تیم‌های ایرانی دارد، در حالی به مصاف ذوب آهن می‌رود که در لیگ حرفه‌ای این فصل کشور امارات شرایط چندان مطلوبی ندارد.

الوصل در لیگ ۱۴ تیمی امارات در رده نهم قرار دارد. عملکرد این تیم بعد از ۱۹ بازی در این مسابقات ۷ پیروزی، ۲ مساوی، ۱۰ شکست، ۳۰ گل زده، ۳۷ گل خورده و ۲۳ امتیاز می‌باشد.

الوصل با یک مربی آرژانتینی به نام «رودولفو آروابارنا» کار می‌کند و در آسیا بر خلاف لیگ امارات شرایط بهتری دارند. الوصل با یک پیروزی، یک شکست و ۳ امتیاز در گروه اول این مسابقات قرار دارد که در پایان هفته دوم بعد از الزورا و ذوب آهن که هر دو با ۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند، در رده سوم حضور دارد.

الوصل در نخستین هفته از لیگ قهرمانان آسیا در خانه موفق شد النصر عربستان را با یک گل شکست دهد. اما آنها در هفته دوم مقابل یک تیم عراقی به نام الزورا نقره داغ شدند و با ۵ گل بغداد را ترک کردند تا سنگین‌ترین شکسته هفته به نام این تیم ثبت شود.

آمار گل‌های خورده این تیم در لیگ امارات و آسیا نشان از ضعف آنها در فاز دفاعی و آسیب پذیری آنها در دفاع باشد. آنها در امارات متوسط ۱/۹ گل در هر بازی و در آسیا متوسط ۲/۵ گل در هر بازی دارند.

بهترین پیروزی این تیم در فصل جاری با نتیجه ۶ بر ۳ در یک دیدار خانگی مقابل الفجیرهبه دست آمده و ضعیف‌ترین نتیجه آن هم شکستی خارج از خانه مقابل الوحده با نتیجه ۴ بر یک است. الوصلی ها در آخرین دیدارشان در لیگ برتر امارات هم شکستی سنگین مقابل النصر را با نتیجه ۴ بر ۲ تجربه کردند تا با روحیه چندان مناسبی راهی این بازی نشوند.

تنها گلزن آسیایی این تیم یک مهاجم ۲۵ ساله و برزیلی به نام «فابیو لیما» است که زننده تک گل آنها مقابل النصر عربستان بوده است. بهترین گلزنان این فصل آنها نیز «کایو» با ۱۱ و فابیو لیما با ۹ گل زده هستند. این دو بازیکن زوج خط حمله تیم الوصل را تشکیل می‌دهند.

بهترین پاسور و بازیساز برتر تیم الوصل هم یک هافبک ۲۲ برزیلی به نام «وینیسیوس لیما» می‌باشد که با ۸ پاس گل یکی از بهترین گل سازان در لیگ برتر امارات است. این بازیکن با پیراهن شماره ۸ برای الوصل بازی می‌کند.

دیدار دو تیم ذوب آهن و الوصل از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۱۰ روز دوشنبه ۱۹ فروردین در دبی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.