۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 650722

از ۲۹ اسفند پارسال تا هفدهم فروردین ماه امسال مصرف بنزین در منطقه خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ درصد افزایش یافت.

افزایش مصرف بنزین در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در این مدت ۸۵ میلیون لیتر بنزین در منطقه خراسان رضوی مصرف شد که بیشترین مقدار آن در روز ۲۹ اسفند پارسال به میزان ۶ میلیون و ۵۳۴ هزار لیتر و کمترین مقدار نیز در روز چهاردهم فروردین امسال به میزان ۳ میلیون و ۶۱۹ هزار لیتر بوده است.

علی اصغر اصغری افزود: در این مدت همچنین ۲۵ میلیون متر مکعب سوخت سی. ان. جی مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال تغییر محسوسی نداشته است.

وی گفت: این شرکت پس از هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش ‌های سیل ‌آسا و شرایط نامساعد جوی در بیشتر استان‌ ها، با برنامه ریزی و آماده باش کامل و تشکیل ستاد بحران، توانست سوخت کافی در منطقه ذخیره سازی کند.

اصغری افزود: همچنین بازدید از جایگاه ‌ها با هدف رفع نواقص احتمالی، ایجاد نوبت ‌های کشیک شبانه‌ روزی، ارزیابی کمی و کیفی عرضه سوخت به مردم و زیبا سازی جایگاه ها با نمادهای نوروزی از جمله مواردی بود که به منظور آمادگی ‌های نوروزی پیش از آغاز سال جدید انجام شد.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با ۱۳۴ جایگاه عرضه گاز فشرده طبیعی(سی. ان. جی) و ۱۲۵ جایگاه عرضه سوخت مایع، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد.

منبع: صداو سیما

انتهی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.