البرز-علی‌اصغر کمالی زاده با بیان اینکه جهت تامین مالی پروژه قطارشهری کرج طبق مصوبه شورا اسفندماه سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رسیده است، گفت: اواخر فروردین‌ماه این مبلغ به این پروژه تزریق خواهد شد.

۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه قطار شهری کرج تزریق می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین علی‌اصغر کمالی زاده  شهردار کرج در یکصدو سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز (یکشنبه) با حضور استاندار البرز برگزار شد، ادامه داد: امیدواریم در سال جاری ساخت قطار شهری کرج با شتاب بیشتری همراه باشد.

وی ضمن قدردانی از استاندارالبرز و دستگاه های اجرایی درمدیریت بحران ایام نوروز و سیلاب اظهار کرد: اعضای شورای شهرنیز همیشه در کنار مدیریت شهری بوده و باعث دلگرمی و قوت بودند.

شهردار کرج با اشاره به اینکه شورای شهرکرج و مدیریت شهری توفیقات خوبی در سال ۹۷ داشتند، گفت: شورای پنجم نسبت به دو دوره قبل منحصر بفرد بوده است؛ چراکه مدت ۱۰ سال توسعه ناوگان عمومی کرج در شهرداری کرج متوقف شده بود و از سال ۸۹ در حمل و نقل عمومی هیچگونه اقدام موثری صورت نگرفته بود.

کمالی زاده با بیان اینکه شورای شهر کرج مجوز خریداری یکصد دستگاه اتوبوس را جهت نوسازی و توسعه به شهرداری کرج داده بود، گفت: این اقدام مهم در اسفند ۹۷ انجام شد، همچنین در جهت تامین مالی پروژه مترو شهری طبق مصوبه شورا اسفندماه سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رسید که اواخر فروردین‌ماه به پروژه مترو تزریق خواهد شد.

شهردار کرج ادامه داد: امیدواریم در سال جاری ساخت مترو با شتاب بیشتری همراه باشد، در حوزه درآمد نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است  چراکه در پایان سال ۹۷ پیش بینی خوبی در حوزه درآمد برای سال  جاری درنظرگرفته شده است.

این مسئول به مشکلات ناشی از سیل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: برای کمک به سیل زدگان کشور امروز لایحه‌ای دوفوریتی به شورای شهر ارائه ‌شده است که با تصویب در جلسه شورا اختصاص این کمک هر چه سریعتر صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج ۷ هزار پرسنل دارد، افزود: مقرر شده است تا در جهت حمایت از سیل زدگان با ارسال پیامک موافقت اخذ یک روز ازحقوق کارکنان شهرداری بصورت اختیاری انجام شود.

کمالی زاده در پایان با بیان اینکه شورای پنجم دلسوزانه در رفع مشکلات شهری حضوردارد و همراه مدیریت شهری است گفت: با فعالیت و همراهی اعضای شورای پنجم امیدواریم  قدم های خوبی جهت توسعه شهر برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.