رئیس هیئت ژیمناستیک مشهد گفت: باید با برنامه‌ریزی مدون، زیرساخت‌های این رشته ورزشی در مناطق محروم مشهد را گسترش داد.

زیرساخت‌های ژیمناستیک در مناطق محروم مشهد نیازمند تقویت است

به گزارش قدس آنلاین، احمد ذوقی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت هیئت‌های ورزشی در هر استانی چهارساله در نظر گرفته شده می‌شود لذا برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار قرار خواهیم داد.

ذوقی با بیان اینکه در دوره کوتاه مدت خواهان گسترش و توسعه فضاهای ورزشی در سطح مشهد و استان است، افزود: باید برنامه ریزی دقیق و مدونی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی و البته نظارت برآنان داشته باشیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک مشهد افزود: آموزش، جهت‌دهی به روند رشد و توسعه منابع انسانی، بالا بردن سطح علمی، تخصصی و فنی مربیان، آموزش‌های روانشناسی ورزشی و تربیتی کودک و نوجوانان، آموزش‌های تربیتی مربیان و خانواده‌های ورزشکاران از جمله برنامه‌های میان مدتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی هم در مشهد و هم در شهرستان‌ها مدنظر ماست، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی توان، ظرفیت و استعداد خوبی در رشته ژیمناستیک دارد باید برنامه‌های خوبی برای گسترش فضاهای ورزشی در سطح استان داشته باشیم.

ذوقی با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم باید در دستور کار قرار گیرد عنوان کرد: اقدامات خوبی برای گسترش ورزشگاه ثامن جهت استفاده ورزشکاران رشته‌های مختلف ژیمناستیک انجام خواهیم داد.

رئیس هیئت ژیمناستیک مشهد ادامه داد: درآمدهای هیئت ژیمناستیک در کوتاه مدت جوابگوی هزینه‌ها خواهد بود ولی باید در برنامه‌های میان مدت استفاده از منابع مالی و مادی دیگر دستگاه‌ها و استفاده از مشارکت آنان را نیز در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه منابع مالی و مادی در بلندمدت باید اقدامات اساسی صورت بگیرد، گفت: باید با هماهنگی و همفکری مجموع مربیان، پیشکسوتان، افراد متخصص و دارای فن برنامه‌ریزی خوبی در حوزه مالی انجام پذیرد، لذا باید در بخش اقتصاد ورزشی ورود پیدا کرده و با کارشناسان انان در جهت پیشبرد برنامه‌های هیئت مذاکره کنیم.

ذوقی با اشاره به حوزه آموزش مربیان و داوران ابراز کرد: در مجموع برنامه‌ ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت مسئله آموزش مربیان و داوران از اهمیت زیادی برخوردار است که باید در این حوزه نیز فعال‌تر شویم.

وی تصریح کرد: باید تشکیلات مدونی را برای استفاده و بهره‌مندی از مشارکت اولیا ورزشکاران ایجاد کنیم تا بتوانیم از توانمندی‌های این عزیزان بیش از پیش بهره ببریم.

رئیس هیئت ژیمناستیک مشهد با بیان اینکه در کوتاه مدت می‌توان برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت برگزاری مسابقات باشگاه‌های درون شهرستانی داشت، ادامه داد: در میان مدت نیز می‌توان به برگزاری مسابقات بین شهرستانی و بین استانی و در برنامه‌های بلند مدت به قبول برگزاری مسابقات کشوری در مشهد نیز فکر کنیم.  

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.