فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:محموله های کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹۴ میلیارد ریال در مشهد کشف شد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در تعطیلات نوروز سال جاری از وجود ۲۹ انبار در شهر مشهد که انواع کالای قاچاق به صورت غیر قانونی توسط افراد سودجو در آن دپو شده بود مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا پس از شناسایی این انبارها با هماهنگی مقام قضائی به محل‌های موردنظر اعزام شدند و در بازرسی از این انبارها ۶۶ تن و ۲۰۰ کیلو برنج خارجی، ۵۰ تن و ۴۵۰ کیلو خشکبار، ۱۴۶ تن حبوبات، ۲ هزار و ۸۹۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع لوازم خانگی، البسه خارجی، لوازم یدکی و لوازم تحریر که همگی فاقد مجوز بودند را کشف کردند.

تقوی تاکید کرد: ارزش کالاهای کشف شده ۹۴ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریالی برآورد شده و در این رابطه ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۲۹ سودجو دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در مأموریت دیگری با کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز بسته بندی گوشت، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد برای پیگیری پرونده صادر شد و تیم‌های تجسس کلانتری شفا با هماهنگی رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی خراسان و با همکاری اکیپ کارشناسان شبکه دامپزشکی مشهد بلافاصله وارد عمل شده و کارگاه مورد نظر را بازرسی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۲ تن گوشت غیر مجاز و فاسد کشف و ۹ متهم در محل دستگیر شدند و ۴ متهم دیگر که با خودروی کامیون به محل کارگاه مراجعه کرده بودند را نیز دستگیر و ۱۳ متهم پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.