مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: پس از رسیدگی به شکایت مسافران در این استان از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۹ سامانه نظارت بر خدمات مسافرتی ۱۶۳ میلیون ریال به مسافران شاکی پس داده شد.

۱۶۳ میلیون ریال به مسافران خراسان رضوی پس داده شد

به گزارش قدس آنلاین ابوالفضل مکرمی فر افزود: از ۲۵ اسفند سال ۹۷ تا ۱۵ فروردین ماه کنونی ۶۱ فقره شکایت از طریق سامانه یاد شده دریافت و در این راستا اقداماتی همچون مذاکره تلفنی با شاکی، اعزام بازرس به محل، برخورد با واحد متخلف، اخذ رضایت شاکی و ثبت در سامانه ملی ۰۹۶۲۹ انجام شد.  
وی ادامه داد: در این ارتباط حدود ۱۶۳ میلیون ریال بابت اضافه دریافتی از شاکیان به آنان برگشت داده شد و با واحدهای متخلف نیز برخورد نظارتی و قانونی لازم صورت گرفت.  
سامانه نظارت بر خدمات سفر با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران در زمینه های مختلف سفر را به صورت شبانه روزی بررسی می کند.  
از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ تا پانزدهم فروردین ماه کنونی بیش از ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر و مسافر به استان خراسان رضوی سفر کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.