رژیم صهیونیستی صدها واحد جدید در شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری احداث می‌کند.

 ساخت صدها واحد جدید در شهرک‌های صهیونیست‌نشین/ عصبانیت تل‌آویو از آفریقای جنوبی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی اعلام کرد صدها واحد مسکونی جدید در شهرک صهیونیست نشین بیتار عیلیت در غرب بیت لحم در کرانه باختری اشغالی می‌سازد.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، آنچه به شورای  عالی شهرک‌ها و شهرک بیتار عیلیت موسوم است، شامگاه شنبه با احداث صدها واحد جدید در این شهرک صهیونیست نشین موافقت کرد.

واحدهای جدید برای شهرک نشینان صهیونیست در منازل ساکنان روستاهای فلسطینی حوسان، نحالین و وادفوکین در غرب بیت لحم احداث خواهد شد.

حسن بریجیه مدیر دفتر هیئت مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی رژیم صهیونیستی در بیت لحم به خبرگزاری فلسطینی وفا گفت  احداث ۷۷۰ واحد مسکونی در شهرک‌های صهیونیست نشین تصویب شده است، سه روز پیش هم، ساخت ۷۰ واحد مسکونی در شهرک صهیونیست نشین مکساد در جنوب شرقی بیت لحم تصویب شده است.

شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی همچنان در چارچوب سیاست هدفمند این رژیم برای بیرون راندن ساکنان اصلی آن و یهودی کردن این مناطق در سایه حمایت های گسترده آمریکا و ضعف و انفعال رژیم های عربی ادامه دارد.

عصبانیت رژیم صهیونیستی از آفریقای جنوبی

خبر دیگر اینکه روابط میان رژیم صهیونیستی و آفریقای جنوبی همچنان متشنج است و تل آویو از این کشور به سبب کاهش سطح روابط دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی خشمگین  است.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، آفریقای جنوبی تصمیم گرفته است در اعتراض به کشتار فلسطینیان در نوار غزه در حملات ارتش رژیم صهیونیستی، سفیر خود را به تل آویو بازنگرداند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.