البرز - عزیز الله شهبازی با اشاره به اینکه به عملکرد سال گذشته شورای شهر کرج، نمره قابل قبولی می دهم، گفت: شورای شهر کرج حاشیه‌ای ندارد و اگر اختلاف‌سلیقه‌ای وجود دارد برای اتخاذ بهترین تصمیم است.

به عملکرد شورای شهر کرج در سال ۹۷ نمره قابل قبولی می‌دهم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز الله شهبازی استاندار البرز صبح امروز یکشنبه  با حضور در جلسه علنی شورای شهر کرج اظهار کرد: از اینکه شورای اسلامی شهر کرج بدور از حواشی  در حال خدمات رسانی به مردم  هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی  با اشاره به اینکه شهرداری قانونمدار و عملیاتی برای کلانشهر کرج توسط اعضای شورای شهر کرج انتخاب شده است، افزود: دو سوم جمعیت البرز در کرج ساکن هستند ازاین روبه تناسب این جمعیت مشکلات، مسائل و چالش هایی نیز در این شهرستان وجود دارد.

 استاندار البرز با اشاره به اینکه  سال سختی را مردم پشت سر گذاشته اند، گفت: براساس تحقیقات سیاسی و پژوهش های صورت گرفته سال ۹۷ در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و... مسائل متعددی متوجه جمهوری اسلامی بود.

استاندار البرز ادامه داد: تحریم های اقتصادی مشکلاتی را  برای مردم و کشورمان به وجود آورد ولی علی رغم تهدیدها و مشکلات ما با شکوه هر چه تمام تر جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را برپا کردیم و نظام به بلوغ و کمال رسید.

وی به حوادث و بحران های سیل در خوزستان و لرستان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در ادوار مختلف، سختی های فراوانی را پشت سر گذاشته و اکنون نیز به طور قطع با راهبردهای مقام معظم رهبری و اقدامات مسئولان برای سال ۹۸ تدابیر راهگشایی اندیشیده شده است.

استاندار البرز  تاکید کرد:از رییس شورای اسلامی شهر کرج انتظار می رود با تشکیل کارگروهی، مخاطرات و مناطق آسیب پذیر کرج را احصا کنند.

وی به مدیریت در بحران سیل در البرز اشاره کرد وگفت: یکی از اقدامات پیشگیرانه رهاسازی ۵۰ میلیون متر مکعب آب از سد امیرکبیر و ۱۲۰ میلیون متر مکعب از سد طالقان بود که این امر از اواسط دی ماه سال گذشته صورت گرفته بود.

شهبازی  با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در زمان بحران از طریق صدا و سیما و تمامی اصحاب فعال رسانه بسیار خوب دنبال شد، افزود: متوسط بارش ها در دو جبهه ورودی به البرز حدود ۱۰۰ میلیمتر بوده در حالی که سیل شیراز بواسطه بارش حدود ۱۸ تا ۲۰ میلیمتر رخ داد.

استاندار البرز  ادامه داد: در بارش های اخیر در رودخانه بیلقان تهدید بزرگی وجود داشت که با حضور به موقع و اقدام جهادی این بحران مدیریت شد و در سال جدید نیز با اتحاد و هم افزایی می توان امور را پیش برد در غیر این صورت توفیقی حاصل نمی شود.

وی افزود: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته درخصوص تامین اعتبار پروژه کمربند شمالی کرج طی بازدیدها، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه و شهرسازی دراین خصوص مشارکت خواهند داشت و بر این اساس ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل بی ۱ و بی ۲ کمربندشمالی کرج با اعتبارات ملی صورت می گیرد.

شهبازی با تأکید بر اینکه شورای شهر کرج حاشیه‌ای ندارد و اگر اختلاف‌سلیقه‌ای وجود دارد برای اتخاذ بهترین تصمیم است، گفت: شاهد بلوغ فکری، اجتماعی و فرهنگی در شورای شهر هستیم چراکه اعضا به حاشیه نمی‌پردازند و اختلاف‌سلیقه‌هایی که دارند هم طبیعی است زیرا درنهایت به نقطه‌ای مشترک و مثبت برای عمران و آبادانی کرج ختم می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه عملکرد سال گذشته شورای شهر کرج، نمره قابل‌قبولی می دهم، گفت: حضور نیروهای خدمات شهر از جمله پاکبان ها در روزهای بارانی قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.