۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 650783

در حالی که زمان زیادی تا عرضه مدل تازه آیفون باقی مانده، خبرهای متنوعی در مورد امکانات و قابلیت های این گوشی منتشر می شود که تقویت باتری از جمله آنهاست.

خبرهای تازه از ویژگی های آیفون ۲۰۱۹

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در شرایطی که انتظار می رفت آیفون ۲۰۱۹ با شبکه های مخابراتی نسل پنجم سازگار شود، حالا مشخص شده بعید است چنین اتفاقی بیفتد و باید تا سال ۲۰۲۰ برای تحقق این آرزو انتظار کشید. در عین حال رقبای آیفون با عرضه گوشی های پیشرفته نسل پنجم می توانند اپل را به چالش بکشند.

شنیده شده که اپل یک سیستم شارژ بی سیم دو طرفه را به آیفون سال ۲۰۱۹ می افزاید. این آیفون که آیفون ۱۱ نام خواهد گرفت شاید هدفون های بی سیم ایرپاد و همین طور خودگوشی را به طور بی سیم ممکن می کند. پیش از این سامسونگ چنین قابلیتی را به گوشی Galaxy S۱۰ افزوده بود.

همچنین گفته می شود آیفون ۱۱ با باتری بزرگتری روانه بازار می شود که احتمالا به معنای افزایش عمر باتری این گوشی خواهد بود. ممکن است اپل یک لنز تازه به دوربین جلویی گوشی آیفون جدید خود بیفزاید و یک لنز تازه عریض را هم برای دوربین پشتی این گوشی در نظر بگیرد. البته مشخص نیست این امکانات به تمامی مدل های تازه آیفون اضافه می شود یا تنها آیفون های گران تر از آنها بهره مند می شوند.

شایعاتی در مورد استفاده از پورت USB-C به جای پرت Lightning هم در آیفون جدید شنیده می شود که هنوز رد یا تایید نشده است. استفاده از نمایشگرهای بهتر OLED در همه مدل ها نیز به علاقمندان وعده داده شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.