همدان- آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: رسانه ها چشم بیدار جامعه هستند و رسانه های استان باید مطالبه گر باشد.

رسانه‌های استان باید مطالبه‌گر باشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی وفقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار نوروزی نمایندگان رسانه های جمعی استان، اظهار کرد: رسانه ظرفیت و الگوی بارزی برای جامعه است و می‌تواند رفتار اجتماعی مردم را شکل داده و هدایت کند.

وی با اشاره بر اینکه رسانه‌ها چشم بیدار جامعه  بوده و رسانه های استان باید مطالبه گر باشند افزود: در جهان کنونی دشمنان نظام اسلامی ایران از ابزار قوی اطلاع رسانی و فرهنگ ساز، رسانه برای ایجاد و هدایت جنگ اقتصادی و روانی و شبیه خون فرهنگی در جامعه ما استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: رسانه های استان باید با شناخت دقیق  از این ترفند دشمن به نحو صحیح از ابزار رسانه برای مطالبه گری و هدایت جامعه به مسیر درست استفاده کنند. در این حوزه صداقت نیاز ضروری رسانه ها است و باید بدون نگاه سیاسی وظایف خود را در قبال جامعه انجام دهند.

وی رسانه ها  را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: رسانه های استان همیشه رصد و شناخت  مناسبی از عملکرد رسانه‌های استان داریم به طوری که می دانم رسانه های استان با نجابت و دانش کافی اطلاع رسانی می کنند.

در دیدار نوروزی نمایندگان رسانه‌های جمعی استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان؛ همچنین مجید ملکیان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان  هم گزارشی از فعالیت رسانه های استان  ارایه  و برخی نمایندگان رسانه های جمعی استان دیدگاه خود را ارایه کردند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.