خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: سه موکب بزرگ استان از امروز به مناطق سیل زده اعزام می شوند که شهرستانهای استان بعنوان معین مواکب استانهای سیل زده تقسیم وظایف شده و تا زمانی که شرایط استانهای سیل زده خوزستان و لرستان به حالت عادی برگردد مواکب استان حضور خواهند داشت.

سه موکب بزرگ خراسان شمالی به دستور استاندار به کمک سیل زدگان می‌روند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی, دکتر ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان از استقرار سه موکب استان در استانهای سیل زده خوزستان و لرستان خبر داد و گفت: سایر کمک های مردمی به این استانها در قالب همین مواکب توزیع می شود که البته بنابر دستور استاندار تمامی کمک ها به صورت متمرکز در استان جمع آوری و ساماندهی می شود.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای ابلاغیه وزیر کشور و دستور استاندار، ستاد اربعین استان تشکیل شد تا دو موکب از خراسان شمالی به استان خوزستان جهت خدمات رسانی به سیل زدگان این استان اعزام شود.

وی افزود: همچنین یک موکب از شهرستان بجنورد به استان لرستان اعزام می شوند و تمام پشتیبانی های لازم از مواکب استان انجام شده که این موکب ها از امروز به مناطق سیل زده اعزام می شوند که شهرستانهای استان بعنوان معین مواکب استانهای سیل زده تقسیم وظایف شده و تا زمانی که شرایط استانهای سیل زده خوزستان ولرستان به حالت عادی برگردد مواکب استان حضور خواهند داشت.

حیاتی خاطرنشان کرد:اقلام اساسی همچون برنج؛ گوشت و مرغ توسط ستاد بازسازی در استانها تهیه و در اختیار مواکب قرار میگیرد و محوریت کار هم با فرمانداران خواهد بود که یک موکب از شهرستان شیروان و دیگری از مانه و سملقان در پادگان حمیدیه استان خوزستان مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد:شماره حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط صداوسیما اطلاع رسانی شود و مهم تر آنکه هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به سیل زدگان استان نداریم لذا در شرایط حساس کنونی هم وطنان ما نیازمند کمک هستند که باید خدمات رسانی را به بهترین شکل انجام دهیم.

وی ادامه داد: خراسان شمالی با تمام توان در این مانور کمک به هم نوعان خود، شرکت می کند اما تمامی امور ضابطه مند خواهد بود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.