خراسان شمالی- سید احمد هاشمی عملکرد حوزه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ایام نوروز را تشریح کرد.

فعالیت یک‌هزار و ۵۹۳ واحد ارائه دهنده خدمات بهداشتی در ایام نوروز در استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید احمد هاشمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایام نوروز ۹۸، یکهزار و ۵۹۳ واحد فعال در خراسان شمالی به مردم استان و مسافران، خدمات بهداشتی ارائه کردند.

وی اظهار داشت: تعداد ویزیت پزشک از مورخه ۲۵ اسفند لغایت شانزدهم فروردین ماه در سطح استان ، ۲۴ هزار و ۹۵۴ مورد بوده و در این مدت ۱۱ هزار و ۵۸۸ مورد تزریقات در واحدهای بهداشتی تابعه انجام شده است.

وی تعداد مراجعه به واحدهای دندانپزشکی را هزار و ۲۱۴ مورد ذکر کرد و افزود: در تعطیلات نوروز ۹۸، ۲۷۰ مورد پانسمان و سه هزار و ۸۹۱ مورد واکسیناسیون در استان انجام شده است.

هاشمی تعداد آزمایش های انجام شده را سه هزار و ۲۹۱ مورد و اعزام ۸۸ بیمار را از دیگر آمار نوروز ۹۸ در معاونت بهداشت خراسان شمالی عنوان کرد.

وی افزود: در تعطیلات نوروز ۹۸، ۱۰۸ واکسن سل و ۴۰۷ واکسن هاری تزریق شده است.

وی خدمات مراقبت اطفال را چهار هزار و ۱۰۸ مورد و مراقبت از مادران باردار خراسان شمالی در نوروز ۹۸ را، چهار هزار و ۷۳ مورد عنوان کرد و تصریح کرد: پنج هزار و ۲۱۷ مورد خدمات متفرقه نیز از عملکرد نوروزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.