قزوین_ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی گفت: وظیفه امدادرسانی به گلستان برعهده سپاه قزوین گذاشته شده است و هماهنگی های لازم برای ارسال کمک های بیشتر به استان های لرستان و خوزستان ادامه دارد.

هماهنگی لازم برای ارسال کمک‌های بیشتر به استان‌های سیل‌زده ادامه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تبیین عملکرد سپاه قزوین در مناطق سیل زده کشور برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای زمینی و پشتیبانی سپاه همواره در مناطق سیل زده حضور دارند و اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری آنها در این مناطق همچنان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: شروع سالجاری با باران همراه بود که البته آسیب هایی را برای سایر استان ها از جمله استان گلستان به همراه داشت و بلافاصله نیروهای سپاه پاسداران با تبعیت مافوق اقدامات لازم برای کمک رسانی را انجام دادند؛ وظیفه امدادرسانی به گلستان برعهده سپاه قزوین گذاشته شده است و هماهنگی های لازم برای ارسال کمک های بیشتر به استان های لرستان و خوزستان ادامه دارد.

طاهرخانی عنوان کرد: بعد از مدتی نیز استان قزوین نیز گرفتار سیل شد و باتوجه به هشدار هواشناسی، تمامی فرماندهی سپاه مرخصی ها را لغو کردند و فرماندهان نواحی در کنار مجموعه های دیگر پیگیر فعالیت ها بودند واستان قزوین با صمیمیت و با کمترین حاشیه روبرو و کمک های بسیاری از سوی سپاه انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، کمک به مردم سیل زده کشور را یک وظیفه انسانی و دینی دانست و گفت: سپاه پاسداران برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره پای کار باقی خواهد ماند؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نوع اقدامات را نه بر پایه نظامی بلکه به منظور پاسداری از انقلاب اسلامی انجام می دهد و وظیفه دارد که در شرایط بحرانی از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کند.

وی اضافه کرد: در قانون اساسی مشخص شده که پاسداری از انقلاب جزوظایف اصلی سپاه است وهرجایی که نظام با مانع روبرو شود سپاه حضور خواهد داشت که این مانع حوزه های مختلفی را شامل می شود.

طاهرخانی تصریح کرد: با وقوع بارش های اخیر، کمترین میزان خسارت را در استان قزوین شاهد بودیم و البته همدلی و هم افزایی لازم میان دستگاه های اجرایی استان به حدی بالا بود که اقدامات لازم برای کاهش خسارات و تلفات در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفت و در بارندگی های اخیر در استان قزوین تمام مرخصی های نیروها لغو و جلسات مشترکی با ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به دستگاه های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.