رییس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد گفت: ظاهرا جلوی صادرات پیاز گرفته نشده است وگرنه شاهد قیمت ۱۲ هزار تومانی آن در سطح عمده نبودیم.

قیمت پیاز همچنان اشک مردم را در می‌آورد
به گزارش قدس آنلاین، حسین مصدق  در خصوص قیمت پیاز در میدان بار و میوه‌فروشی‌های سطح شهر اظهار کرد: پیاز در روز گذشته با قیمت ۱۰ هزار تومان در سطح عمده عرضه می‌شد اما امروز با قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود و تا حدودی نسبت به روز گذشته کمیاب و با افزایش قیمت ۲ هزار تومانی رو به رو بوده است.
وی افزود: پیاز جیرفت که کیفیت زیادی ندارد، با قیمت ۶ تا ۷ هزار تومان عرضه می‌شود اما پیاز بندری که کیفیت مناسبی را داراست، با قیمت ۱۲ هزار تومان در سطح عمده عرضه می‌شود.
رییس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد در خصوص علت افزایش قیمت پیاز بعد از وعده جلوگیری از صادرات پیاز در ۱۷ فروردین خاطرنشان کرد: ظاهرا جلوی صادرات پیاز گرفته نشده وگرنه شاهد قیمت ۱۲ هزار تومانی پیاز در سطح عمده نبودیم. امیدواریم با توجه به محصولاتی که از سایر استان‌ها وارد چرخه عرضه می‌شود، شاهد کاهش قیمت این محصول باشیم.
علت افزایش قیمت گوجه فرنگی آزاد شدن صادرات آن است
مصدق بیان کرد: در حال حاضر قیمت پیاز در نوسان بوده و قیمت آن نسبت به یک روز گذشته دو هزار تومان افزایش پیدا کرده است. وی در خصوص علت افزایش قیمت گوجه فرنگی ادامه داد: علت افزایش قیمت گوجه فرنگی آزاد شدن صادرات آن است و در حال حاضر قیمت آن در میدان بار بین ۴ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و در سطح شهر با قیمت ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.  
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.