رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: غیبت وزرا در مجلس برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان در شأن مجلس نیست

غیبت وزرا در مجلس برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان در شأن مجلس نیست

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه، ۱۹ فروردین) پارلمان، در تذکری شفاهی، با بیان اینکه حادثه غم‌انگیز سیل‌زدگان، غمی بر دوش همه ما نمایندگان و مسئولان کشور است، گفت: نیاز است مجلس و دولت مصوبات قدرتمندی را برای حمایت از سیل‌زدگان کشور داشته باشند؛ زیرساخت‌های مناطق سیل‌زده باید ساخته و درد و فریاد آنها باید شنیده شود.

وی افزود: ۱۴ میلیارد دلار بودجه مصوب و در اختیار دولت قرار گرفت و ۱۴۰ هزار میلیارد تومان نیز مبلغ یارانه است، در این رابطه، نمایندگان اعلام کنند که در سال ۹۷ در حوزه انتخابیه‌شان چند نفر حمایت شدند و بسته حمایتی دریافت کردند؟

نماینده مردم همدان در مجلس با یادآوری اینکه ما نمایندگان مجلس مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد هستیم، اضافه کرد: در مورد رونق اقتصادی و اینکه ۲۲۶ مصوبه آمریکا علیه معیشت و اقتصاد ایران است، مجلس نیاز است مصوباتی را داشته باشد که پاسخگوی زیاده‌خواهی آمریکا باشد.

حاجی‌بابایی با انتقاد از اینکه آمریکا به دنبال این است که سپاه سرافراز را فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد، گفت: ما در حال تصویب طرح دوفوریتی هستیم و در صورتی که آمریکا بخواهد از این حرکات انجام دهد، سازمان مخوف موصاد، سیاه و جنایتکاران جنگی آمریکا در منطقه را با همت نمایندگان به عنوان تروریست معرفی می‌کنیم، بنابراین آمریکا نمی‌تواند هر غلطی بکند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان با ابراز تأسف برای مجلس که در رأس امور نیست، خالطرنشان کرد: وزرا را برای ارائه گزارش در مورد وضعیت سیل‌زدگان به مجلس فراخواندیم، حتی جلسه فراکسیون را نیز تعطیل کردیم، اما آنها حضور نیافتند و هیچ دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور آنها وجود ندارد، این در شأن مجلس نیست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ذوالفقار ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    0 0
    حاجی جان : خودتو خسته نکن امدن و نیامدن و بود و نبودشان مگه فرقی هم میکنه . اعتدال یعنی سیب زمینی . یعنی بی رگ یعنی بی ریشه و بی کفایت.