لرستان- حبیب اله دهمرده، استاندار اسبق لرستان طی پیامی به مردم لرستان از همراهی خود با نمایندگان لرستان تا احقاق حق مردم سیل زده خبر داد.

بدنبال احقاق حق لرستان در کنار دیگر نمایندگان لرستان هستم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین-حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دوشادوش نمایندگان استان در مجلس به دنبال احقاق حق مردم سیل زده لرستان هستم.

وی عنوان کرد: وظیفه خود می دانم با تمام وجود دوشادوش نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی به دنبال احقاق حق مردم سیل زده لرستان باشم.

استاندار اسبق لرستان و نماینده فعلی مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی تلفنی با مردم سیل زده استان لرستان ابراز همدردی کرد .

وی افزود: خبرحادثه سیل در لرستان را برای خود تأثرآورترین خبر عنوان کرد و اظهار داشت: وسعت وسیع فراگیری سیل در کلیه شهرها، بخش ها و روستاهای استان لرستان نشان از گستردگی فاجعه دارد.

نماینده زابل در مجلس با بیان اینکه بخش های وسیعی از دو شهر پلدختر و معمولان و بخش ها و روستاهایی از دیگر شهرستان های استان نابود شده تصریح کرد: امیدوارم خداوند منان مددرسان باشد و مردم آسیب دیده با صبر و شکیبایی اثرات مخرب این سیل عظیم را باتوکل به ذات اقدس احدیت تحمل نمایند.

وی گفت: تک تک مردم لرستان به ویژه مردم آسیب دیده از سیل بدانند که دکتر دهمرده قلباً در کنار آنان است از این رو آرزو داشتم که در میان مردم لرستان می بودم و به آنان خدمت می کردم.

دکتر دهمرده روزهای خدمت در لرستان را از بهترین روزهای عمرخود عنوان کرد و گفت: سه سال و اندی که به عنوان استاندار خدمت گزار در جمع مردم شریف و عزیز لرستان بوده ام شهادت می دهم که غیر از بزرگواری بزرگ منشی و صداقت چیزدیگری ازاین مردم ولایت مدار ندیده ام.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.