رئیس مجلس گفت: ضرورت دارد که تأمین مالی تروریسم صورت نگیرد و کشورهایی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند، نتوانند نسبت به تأمین مالی تروریسم اقدامی انجام دهند.

کشورهایی که داعیه حقوق بشر دارند، تروریست‌ها را تامین مالی نکنند

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی صبح امروز (دوشنبه ۱۹ فروردین) در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با کلودیا گوهرت معاون رئیس مجلس آلمان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه ایران و آلمان در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی، بر اهمیت گسترش روابط بین دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت پاکسازی منطقه از تروریسم و گروه‌های تروریستی عنوان کرد: ایران تمام تلاش خود را برای حذف تروریسم از منطقه انجام می‌دهد و در این زمینه ضرورت دارد که تأمین مالی تروریسم صورت نگیرد و کشورهایی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند، نسبت به تأمین مالی تروریسم نتوانند اقدامی انجام دهند.

لاریجانی از اینکه آمریکا در برابر کمک‌های انسان دوستانه سایر کشورها به مردم سیل زده ایران مشکل ایجاد کرد، ابراز تأسف کرد و گفت: متأسفانه آمریکا جلوی کمک‌های صلیب سرخ به مردم سیل زده ایران را گرفت و این اقدام از کشوری که ادعای دفاع از حقوق بشر دارد، تکرار شد.

معاون رئیس مجلس آلمان نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ایران به علت حادثه اخیر سیل در کشورمان اظهار کرد: ایران نقش بسیار مهمی در منطقه دارد و با توجه به نفوذ ایران در منطقه ضرورت دارد که ایران در بازسازی مناطقی که تحت حملات تروریستی قرار گرفته از جمله سوریه، نقشی محوری ایفا کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.