قزوین_ آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: وفاداری مرحوم آیت‌الله باریک‌بین (ره) نسبت به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هیچگاه کاهش پیدا نکرد.

وفاداری مرحوم آیت‌الله باریک‌بین (ره) نسبت به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هیچگاه کاهش پیدا نکرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در پایان درس خارج فقه، با تسلیت سالگرد رحلت مرحوم آیت‌الله باریک‌بین اظهار کرد: حضرت آیت‌الله باریک‌بین (ره) عمری را با تلاش و مبارزه همواره خودشان را با خوف و خطر مواجه کردند و به معنای واقعی کلمه سرباز امام خمینی (ره) در میدان انقلاب بودند.

وی با اشاره به دوران تبعید مرحوم آیت‌الله باریک بین (ره) تصریح کرد: ایشان در دوران تبعید سختی‌های زیادی را متحمل شدند و با وجود اینکه منطقه‌ای که ایشان تبعید شدند سنی نشین بود، کاملاً با مردم ارتباط داشتند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: وفاداری مرحوم آیت‌الله باریک‌بین (ره) نسبت به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هیچگاه کاهش پیدا نکرد.

گفتنی است مراسم گرامیداشت دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله باریک‌بین(ره) روز پنجشنبه این هفته ۲۲ فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.