سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما برابر الهلال برای هواداران فوق‌العاده‌مان که در روزهای سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم.

 شفر: برای هواداران مقابل الهلال جنگیدیم/ از داشتن تیم خالص و جنگنده خیلی خوشحالم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال، پس از پایان دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما امشب [دوشنبه‌شب] برابر الهلال برای هواداران فوق‌العاده‌مان که در روزهای سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم. نمی‌خواهم اکنون درباره این مسابقه خیلی صحبت کنم، اما موضوعی که در هفته‌های قبل گفتم این است که ما تیم بسیار خوب هستیم. یک استقلال خالص و یک تیم جنگنده داریم که از این بابت بسیار خوشحالم.

وی در ادامه افزود: جلسه خوبی با اعضای هیئت مدیره داشتیم، جلسه‌ای که برای آینده باشگاه بود و این همان هدفی است که من دارم. می‌خواهیم آینده خوبی را رقم بزنیم و از همه اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم و آنها کاملاً می‌دانند که ما برای آینده چه‌چیزی می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست و یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود و امشب برد مهمی را به‌دست آوردیم. همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

شفر درباره صحنه گلی که استقلال دریافت کرد، گفت: یک توپ از سمت راست آمد که آن را خوب دفع نکردیم و گل خوردیم. سپس آنها به‌دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودند که محمد دانشگر و پژمان منتظری خیلی خوب سر زدند. ۹۰ درصد سرهای اول را ما زدیم، اما موضوع این است که در ضدحملات توپ‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و فرصت برای گل بیشتر هم داشتیم.

وی در پایان در واکنش به صحبت‌های زوران مامیچ مبنی بر نمایش موفق وینگرهای استقلال، گفت: ما وینگرهای بسیار خوبی داریم. شاید فرشید اسماعیلی بعد از دربی شرایط سختی داشت، اما امشب او، داریوش شجاعیان و همه بازیکنان بسیار خوب جنگیدند. داریوش در سمت راست بسیار خوب بازی کرد و این یک کار تیمی خوب است. جنیگدن همه بازیکنان باعث شد به موفقیت برسیم و با این کار سخت و خوب می‌توانیم همیشه برنده باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.