عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: یکی از مهم ترین دلایل ما نسبت با مخالفت با تصویب کنوانسیون اف ای تی اف وجود چنین مسائلی بوده است در واقع با این معاهده به دنبال محدود کردن پیشرفت های دفاعی،موشکی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

هدف فشار بیگانگان برای به تصویب رساندنFATF محدود کردن سپاه پاسداران است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، احد آزادی خواه عضو فراکسیون ولایی مجلس به اقدام غیرقانونی آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این اقدام ترامپ می تواند بهترین دلیل برای موفقیت سپاه پاسداران باشد.

اقدام غیرقانونی ترامپ ذات پلید آمریکا را نشان داده است

وی در ادامه افزود: تصمیم ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران یک تصمیم عجولانه و در حین حال بچه گانه است.

نماینده مردم ملایر تصریح کرد: در واقع این اقدام غیرقانونی ترامپ ذات پلید آمریکا را نشان داده است و البته از همه مهم تر عظمت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اثبات رسانیده است.

سپاه پاسداران برای استکبار جهانی یک خطر جدی به شمار می رود

عضو فراکسیون ولایی مجلس اظهار کرد: ترامپ با این حرکت خود نشان داده است که سپاه پاسداران برای استکبار جهانی و استبداد یک خطر جدی به شمار می رود ناگفته نماند که ما این حرکات را هم پیش بینی می کردیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم به دلایل خود نسبت به مخالفت با تصویب لوایح اف ای تی اف اشاره و تاکید کرد: یکی از مهم ترین دلایل ما نسبت با مخالفت با تصویب کنوانسیون اف ای تی اف وجود چنین مسائلی بوده است در واقع با این معاهده به دنبال محدود کردن پیشرفت های دفاعی،موشکی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

اقدام شورای عالی امنیت یک اقدام بسیار ارزنده و قابل تحسین است

وی به اقدام شورای عالی امنیت ملی در رابطه با تروریست دانستن فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام اشاره و تصریح کرد: اقدام شورای عالی امنیت در قبال عمل خصمانه ترامپ که آن را هم وزیر امورخارجه کشورمان گزارش دادند یک اقدام بسیار ارزنده و قابل تحسین است.

آزادی خواه افزود: ما انتظار داریم که رئیس جمهور کشورمان از اینگونه اقدامات مقابله ای و هوشمندانه انجام دهند و این مسئله به صورت شفاف برای همگان بیان شود که سپاه پاسداران ریشه داعش را در سوریه و عراق خشکانیده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.