جمعی از نمایندگان طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اعلام کردند که گلایه ایشان نسبت به اقدام مجلس در مقابله با آمریکا را با جان و دل می‌پذیرند.

 نامه نمایندگان مجلس به مقام معظم رهبری برای مقابله با اقدامات آمریکا

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که انتقاد رهبر انقلاب را در سخنرانی نوروزی در حرم امام رضا (ع) مبنی بر اینکه مجلس در مورد اقدامات دولت امریکا را با جان دل می‌پذیرند و آن را وارد می‌دانیم.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله العظما خامنه‌ای(مدالظه)

با سلام و احترام، حضرت عالی در فرمایشات ارزشمندتان در جوار مرقد حضرت رضا(ع) در ارتباط با عدم تصمیمات قانونی مجلس شورای اسلامی در مورد اقدامات دولت آمریکا انتقاد فرمودید، به جان و دل این انتقاد را پذیرفته و آن را وارد می‌دانیم و متعهد می‌شویم فرزندان شما در مجلس شورای اسلامی جبران این نقصان را کرده و تصمیمات قانونی در خور شان ملت انقلاب اسلامی را خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خود در حرم امام رضا (ع) فرمودند: «یک نمونه از شرارت‌های آمریکا این است که کنگره در دو سال گذشته، ۲۲۶ طرح و لایحه علیه جمهوری اسلامی ارائه و یا تصویب کرده است که البته باید از مجلس خودمان هم گلایه و سؤال بکنیم که مجلس شورای اسلامی تاکنون چند طرح و یا لایحه علیه خباثت‌های آمریکا ارائه یا تصویب کرده است؟»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.