استاندار خراسان رضوی به منظور برنامه‌ریزی برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستانی، امروز به همراه جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی به مناطق سیل‌زده این استان سفر می‌کند.

استاندار خراسان رضوی امروز به گلستان می‌رود
به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در این رابطه اظهار کرد: بر اساس ابلاغ وزیر کشور و در راستای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده گلستان، خراسان رضوی به عنوان معین کمک‌رسانی تعیین شده است.
وی افزود: تاکنون سه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی جهت ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل‌زده گلستان برگزار شده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به کمک‌های ارسالی به مناطق سیل‌زده طی دو هفته اخیر، عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، تاکنون اقلام و کمک‌های غذایی، بهداشتی و سایر اقلام امدادی به میزان ۱۱۰۰ تن در قالب ۱۵۱ کامیون به مناطق سیل‌زده کل کشور ارسال شده که از این میزان ۸۹۳ تن در قالب ۱۲۳ کامیون مربوط به استان گلستان است.
رزم‌حسینی ادامه داد: از ابتدای وقوع سیل تاکنون ۵۱۵ نفر نیروی عملیاتی از خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شده‌اند که از این تعداد تاکنون ۲۶۲ نفر در منطقه مستقر هستند و علاوه بر این، تعداد سه فروند بالگرد و ۱۳۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات و تجهیزات شامل ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۵۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک و ۴۶ دستگاه تجهیزات نیز ارسال شده است.
وی بیان کرد: گروه پیشرو استان متشکل از نمایندگان استانداری، جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و شهرداری مشهد به همراه نمایندگان قرارگاه شمال شرق ارتش و سپاه امام رضا(ع)، شنبه هفته جاری به گلستان عزیمت کرده و در استانداری این استان مستقر شده‌اند.
استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و در راستای اهداف انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر، ستادهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی با همکاری کمیته حضرت امام خمینی (ره)، بهزیستی و بسیج و مشارکت ویژه شهرداری مشهد در سطح شهر مشهد برپا شده است.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق ایستگاه‌های برپا شده در سطح شهر و مراکز کمیته امداد و هلال احمر در سطح شهرستان‌ها کمک‌های خود را به هموطنان سیل‌زده اهدا کنند. به منظور بازدید میدانی و هماهنگی بیشتر با استاندار گلستان، امروز سه‌شنبه به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های عملیاتی و فرماندهان نظامی و انتظامی به منطقه سفر خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.