همدان- علاقمندان به سینما در اکران نوروزی سینماهای استان همدان در سال ۹۸، بیشترین استقبال را از اکران فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، متری شیش و نیم و چهار انگشت داشتند.

استقبال علاقمندان به سینما از اکران فیلم‌های نوروزی در همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نوروز امسال، سینماهای قدس،  فلسطین،  همدان و بهمن ملایر در حدود ۱۱۰۰ صندلی؛  فیلم های پیشونی سفید ۳، چهار انگشت رحمان ۱۴۰۰، زندانی ها، غلامرضا تختی، متری شیش و نیم و ژن خوک را به مدت  ۱۶ روز  اکران کردند.

در اکران نوروزی سینما های استان همدان  حدود  ۳۳ هزار و  ۴۰۰ نفر فیلم ها را دیدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش فروش بلیت دارد. بیشترین استقبال هم از فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، متری شیش و نیم و چهار انگشت بیشترین بوده است.

امسال قیمت تعین شده برای بلیت سینماهای همدان و ملایر به ترتیب ۸ هزار و ۷ هزار تومان است که کمترین افزایش قیمت را داشته و دارد. آنهم در سالی که هزینه های نگهداری و ارایه خدمات سینمای افزایش یافته است.  در سال ۹۸ هم سینماهای استان طبق روال معمول به جز روزهای سه شنبه در همه سانس ها به صورت نیم بها بلیت می فروشند در ایام هفته  هم برای دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی معتبر بلیت سه سانس اول سینماها نیم بها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.