البرز - حجت الاسلام مراد یوسفی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال انجام تکلیف است، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق اهداف نهضت امام حسین (ع) تلاش کنیم و نتیجه این تلاش ها تقویت تمدن اسلامی و زمینه ساز حضور امام عصر (عج) باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال انجام تکلیف است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،حجت الاسلام مراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرزصبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام اعیاد شعبانیه ومیلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: سپاه پاسداران با الهام از نهضت امام حسین (ع) در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی ایران در همه میدان ها بنا بر تکلیف حضور داشته و وظیفه خود را به خوبی در تمامی صحنه های مختلف انجام داده است.

وی افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تکلیف ووظیفه ای که برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده شده است مربوط است به هر آنچه که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تکلیف کرده پاسداری و حفظ کنند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه اگر در هر مقطع و دستاورد ارزشی ازارزش های دین و نظام جمهوری اسلامی در معرض تهدید باشد سپاه پاسداران با تمام قوت پاسداری خواهد کرد، افزود: در بخشهای مختلف از دوران دفاع مقدس تا تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی وهمه مراحل سپاه پاسداران بر اساس تکلیف مداری و تکلیف گرایی در همه بخش ها حضور داشته است.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: حضور مستمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  در چهل سال انقلاب کاملا مشهوداست و هر جا ومنطقه ای که مشکلی برای مردم پیش آید سپاه پاسداران در اولین فرصت به عنوان تکلیف و وظیفه ای که دارد حضور دارد.

وی به زلزله کرمانشاه وسیل اخیر در گلستان و لرستان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در روزهای آغازین سال و تعطیلات رسمی به عنوان اولین گروه ها در این مناطق حضور پیدا کرد و به عنوان سربازان ولایت و نیروهای مسلح  با فرمان ولی امر مسلمین به کمک سیل زدگان شتافت.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه سپاه پاسداران تخصصی ترین امکانات و تجهیزاتی که در مجموعه نیروهای مسلح وجود داشته به کار گرفتند، افزود: خدماتی که قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول این مدت انجام دادند یک کار بی نظیری بود که در دنیای امروز رکورد جدیدی محصوب می شود و با این امکانات در این مدت در سه استان سیل زده حضورداشتند.

وی اضافه کرد: با کارهای تخصصی که سپاه انجام داد توانست بخش زیادی از آسیب ها را دفع کند و با کمک فرماندهان ارشد و آحاد نیروهای مختلف بسیج و ارتش بر اساس تکلیف گرایی به مردم سیل زده خدمت رسانی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البر نقش سپاه پاسداران را در کشور ممتازبرشمرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنبال انجام تکلیف بوده چراکه خداوند برکات زیادی بر این تکلیف گرایی قرار داده  و هر کجا ورود پیدا کردند توفیقات شگفت انگیزی داشتند که منشا آن عنایت حق تعالی است  وانجام تکلیف دینی و شرعی بوده است.

وی افزود: امیدواریم همه ما بتوانیم در راستای تحقق اهداف نهضت امام حسین (ع) تلاش کنیم و نتیجه این تلاش ها تقویت تمدن اسلامی و ایجاد این تمدن در شرایط فعلی جامعه و زمینه ساز حضور امام عصر (عج) باشد.

حجت الاسلام یوسفی  در پایان گفت: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هم  به روشنی اشاره شده که همه گام ها بایستی ختم به تشکیل تمدن اسلامی شود و زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) به دست مردم و همین سربازان فراهم می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.