یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی به ترامپ گفت که باید آماده استقبال از تابوت تروریست‌های آمریکایی باشد.

منتظر استقبال از تابوت تروریست‌های آمریکایی باش
به گزارش قدس آنلاین ، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس با اشاره به قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا گفت: ان‌شاءالله در آغاز راه جدید مبارزه با آمریکا به زودی تمام گره‌های تولید را با دستان انقلاب باز می‌کنیم و راه تولید ملی و رونق تولید را هموار خواهیم کرد.
وی روز پاسدار را روز سیدالشهدا (ع) عنوان کرد و گفت: ملت مفتخر است که اقتدار حسینی در رفتار، گفتار و کردار نمایندگان در خانه ملت تجلی یابد. همه این مجموعه‌ها خادم ملت انقلابی و حسینی هستند و آن‌قدر از خود استقامت نشان می‌دهند که سیلی به گوش و صورت آمریکا بنوازند و بعد از آن همه در دنیا شاهد فروپاشی نظام سلطه جهانی باشند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه در بدو تأسیس ظرف دو سال برای دفاع از انقلاب ۱۰۰ هزار جوان استخدام کرد و بعد از پنج سال دفاع مقدس ۲۶ هزار نفر از این افراد به شهادت رسیدند و ۳۰ هزار نفر جانباز و آزاده شدند. همچنین ۱۷ هزار شهید ترور به دست دژخیمان تروریستی که امروز در دامان آمریکا و اروپا حمایت می‌شوند تقدیم انقلاب شدند و این شجره درخت پرثمره انقلاب است.
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: در روز سیدالشهدا (ع)، سپاهی که مفتخر است خود را آماده جانبازی برای همه عالم کرده تروریست معرفی می‌کنند آن هم فرمانده سپاهی که کابوس ژنرال‌های آمریکایی است. سردار سلیمانی امروز در کوچه‌های اهواز، خرمشهر و لرستان حضور دارد و لباسش غرق در گِل است و مدافعان ملت را به کمک فرا می‌خواند. آن فرمانده سپاه موشکی نقطه زنی که برای هر سرباز آمریکایی یک موشک نقطه زن را کدبندی کرده در کوچه‌های پلدختر است و نیروهایش را به خدمت فرا می‌خواند. آن فرمانده سپاه غیور نیروی زمینی و نیروی مقاومت بسیج که کابوس تروریست‌هاست در حال خدمت است. اگر روزی در دفاع مقدس این لباس سبز را می‌چلاندند از آن خون می‌ریخت و امروز از آن گل و خاک می‌ریزد زیرا در حال خدمت است.
نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: کدام ارتش در دنیا افسرش با نجابت پشت خم می‌کند تا زنی گرفتار در سیل را نجات دهد؟ کجا افسر، ژنرال و امیری مثل سردار سلیمانی و سردار جعفری را پیدا می‌کنید که به مردم خوزستان بگویند ما کیسه شن می‌شویم و نمی‌گذاریم به شما آسیب برسد. این سپاه را تروریست معرفی می‌کنند!
وی اضافه کرد: نمایندگان ملت یکپارچه بدون هیچ گونه کوتاه آمدن با تمام اخلاص با پوشیدن لباس سبز پیامشان به سید حسن نصرالله این است که آماده‌ایم کار را تمام کنیم. پیامشان به یمن این است که پشتوانه شما هستیم تا حرمین شریفین را آزاد کنیم و پیامشان به مردم فلسطین این است که با کمک شما صهیونیست‌ها را از لای کوره ده‌ها پیدا می‌کنیم و به درک می‌فرستیم.
کریمی قدوسی در پایان خطاب به ترامپ گفت: از امروز در فرودگاه واشنگتن برای خودت اتاقی در نظر بگیر و با تیم تشریفاتی خودت منتظر استقبال از تابوت تروریست‌های آمریکایی باش.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.