۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 651164

سرمربی چلسی پس از پیروزی مقابل وستهام گفت: ما تلاش می کنیم تا یکی از بهترین تیم های انگلیس باشیم و می خواهیم یکی از قدرت های اروپا باشیم.

ساری: ۱۰۰ میلیون برای فروش آزارد کم است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شب گذشته در آخرین دیدار هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان وستهام بود و به پیروزی دو بر صفر رسید. هر دو گل این بازی را ادنازارد در دقایق ۲۴ و ۹۰ به ثمر رساند.

ساری، سرمربی چلسی پس از این پیروزی گفت: آزارد بازی خوبی انجام داد. او همچنین در بازی با برایتون نیز عملکرد خوبی داشت. ما خوشحال هستیم که در بازی ها به پیروزی می رسیم. پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی رئال برای جذب آزارد به نظرم مبلغ پایینی در این نقل و انتقالات است. من در قیمت بازیکنان در ماه گذشته را دیدم نمی توان با این مبلغ بازیکن خوبی به اندازه آزارد خرید. باشگاه نیز در این مورد با من موافق است اما اگر آزارد بخواهد تجربه جدیدی داشته باشد نگه داشتنش سخت است.

وی افزود: ما تلاش می کنیم تا یکی از بهترین تیم های انگلیس باشیم و می خواهیم یکی از قدرت های اروپا باشیم. به نظرم باید به تصمیم آزارد احترام بگذاریم. به نظرم ما مقابل وستهام بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم گل های بیشتری را بزنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.