ایرانشهر-امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی سراوان گفت: آمریکای توطئه گر سپاه پاسداران که یک سازمان کاملا مردمی می باشد را در لیست گروه های تروریستی قرار داد که این توطئه ای دیگر از سوی دشمنان انقلاب و اسلام است که به وضوح، دشمنی آمریکا با مردم ایران را به نمایش میگذارد.

توطئه آمریکا در قراردادن سپاه در گروه‌های تروریستی نشان از دشمنی آمریکا با ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، مولانا سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی سراوان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین بیان داشت : امریکای توطئه گر سپاه پاسداران که یک سازمان کاملا مردمی می باشد  را در لیست گروه های تروریستی قرار داد که این توطئه ای دیگر از سوی دشمنان  انقلاب و اسلام است که به وضوح، دشمنی آمریکا با مردم ایران را به نمایش میگذارد.

مولاناسید عبدالصمد ساداتی گفت: سپاه پاسداران برای حفظ  منافع مردم ایران از راحتی خود گذشته و همواره در راستای برقراری امنیت و ارائه خدمات رفاهی برای مردم جامعه، همگام با مردم جامعه بوده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی سراوان افزود: سپاه پاسداران یک سازمان مردمی است که در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و امور خدمت رسانی همچون احداث مدارس و کلاس های  درس و... از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

مولانا ساداتی گفت : آمریکا بسیاری از کشورها را در تنگنا قرار می دهد و این موضوع برای اولین بار نیست چرا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مردم ایران دشمنی کرده و دشمن دیرینه ایران و انقلاب است.

مولانا سید عبدالصمد ساداتی افزود: اینکه آمریکا با تهمت و دروغ سپاه پاسداران را جزو سازمان های تروریستی قرار داد، نشان از دشمنی آمریکا با مردم ایران را دارد که شکی در این دشمنی نیست  و باید بیان کنم  این توطئه ای دیگر از سوی  دشمنان اسلام  است چون سپاه پاسداران به راحتی و با قدرت بالا توانسته  تروریست‌ها را ریشه‌کن کند و از مرزو بوم  خود دفاع نماید.

امام جمعه اهل سنت  شهرستان مرزی سراوان گفت: تمامی ادعاهای آمریکا مبنی بر اینکه حامی مردم ایران است، کذب بوده و می باشد و هیچ  رابطه ای  جز دشمنی با ملت ایران نداشته و ندارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان بیان کرد: مردم ایران از همان ابتدا پیام روشنی به ادعاهای خصمانه آمریکا داده اند و امریکا باید بداند ملت ایران تجربیات زیادی دارند و در مقابل ادعا های ترامپ ایستادگی و مقاومت می کنند چرا که این موضوعات ترفند ها و توطئه های دشمن است که با طرح های مختلف از جمله تحریم بانک ها و... و تحت فشار قرار دادن برخی از کشورها در عدم تجارت با ایران نمایان می کنند.

مولانا سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان افزود : امریکا باید بداند مردم شریف ایران اسلامی با بیداری و هوشیاری همواره پشتیان کشور و نیروهای مسلح  بخصوص سپاه پاسداران بوده و است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.