ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

ارتش: دست در دست سپاه از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام سخیف آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، اعلام کرد این اقدام از سر ضعف، استیصال و شکست سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا است.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است که دلیل این اقدام خفت‌بار شکست‌ سیاست‌های سلطه‌طلبانه آن کشور در منطقه و پیروزی‌های‌ پرافتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستیِ مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

برای جهانیان روشن است که در طول تاریخ معاصر، دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا بوده است و  در قالب تروریسم دولتی با فتنه‌انگیزی و آشوب در منطقه، صدمات و خسارات زیادی را بر پیکره جهان اسلام وارد نموده است. در سال‌های اخیر نیز چهره ریاکارانه و مزورانه آمریکا در تشکیل ائتلاف دروغین علیه  تروریسم و پشتیبانی مالی و آمادی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه آشکار شده است. آنگاه که وزیر خارجه اسبق و رئیس جمهور فعلی آمریکا در دوران انتخابات ریاست جمهوری پرده از تلاش آمریکا برای ایجاد و تقویت گروه‌های تروریستی در منطقه برداشتند، شاید تصور نمی‌کردند امروز این گونه نزد افکار عمومی جهانیان رسوا و روسیاه شوند.

در سال‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن، به نحو جدی و مستمر با تروریسم در منطقه در نبرد بوده و نقش موثری در نابودی حاکمیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه ایفا نموده است.

اقدام ماجراجویانه ترامپ که در راستای اهداف شوم صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد و به منظور خدمت به سازوکار تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته، فاقد وجاهت قانونی و عقلانی است که نشانه ضعف و استیصال دولتمردان آمریکا است. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی و بی‌خردانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، این اقدام بی‌اساس را عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش و صلح در منطقه حساس غرب آسیا و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانسته و اعلام می دارد که همانند گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار به همرزمان غیور و ولایی خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد برخاسته از انقلاب و مردم را بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلوم منطقه می داند و  در راستای ماموریت‌های ذاتی خود در حفظ استقلال و حفاظت از کشور جمهوری اسلامی ایران و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمادگی کامل قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.