رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا، عواقب جبران‌ناپذیری برای این کشور دارد، گفت: آمریکا منتظر پاسخ قاطع ایران در قبال شرارت‌هایش باشد.

آمریکا منتظر پاسخ قاطع ایران در قبال اقدام اخیر خود باشد

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا، گفت: دست ایران برای مقابله با اقدام خصمانه و شرارت‌آمیز آمریکا در منطقه بسته نیست و راه‌های مقابله با آنها هموار است.

وی، اقدام اخیر آمریکا برای تروریستی قلمداد کردن سپاه پاسداران را در چارچوب سیاست‌های این کشور برای فشار حداکثری به ایران عنوان کرد و افزود: این تصمیم احمقانه آمریکایی‌ها نشان داد که آنها هنوز درک درستی از شرایط داخلی ایران و مردم منطقه ندارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امروز سپاه نه تنها در میان مردم ایران، بلکه در میان مردم و دولت‌های منطقه محبوبیت دارد، اظهار داشت: این مسئله تعجب‌آور است که آمریکا بخشی از کشوری را تروریست قلمداد می‌کند که خودش پیشقراول اقدامات تروریستی در منطقه غرب آسیاست.

فلاحت‌پیشه اضافه کرد: هنوز مردم منطقه جنایات این کشور در سوریه، عراق و لیبی و همین طور ارسال سلاح‌های شیمیایی به رژیم صدام، برای تجاوز به ملت ایران و کشتار مردم بیگناه را فراموش نکردند.

وی، رژیم آمریکا را آسیب‌پذیر دانست و گفت: اقدام آمریکا برای تروریستی قلمداد کردن سپاه پاسداران، نابخردانه و نسنجیده است و قطعا عواقب جبران‌ناپذیری برای نظامیان این کشور و متحدانش در منطقه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از این پس در منطقه غرب آسیا امنیت نخواهند داشت و باید منتظر پاسخ قاطع ایران در مقابل خباثت‌ها و شرارت‌هایشان باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.