خراسان شمالی- سرهنگ رضا عرب زاده از دستگیری۲ کلاهبردار حرفه ای با ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

دستبند پلیس باب الرضا(ع) بر دستان کلاهبرداران میلیاردی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار با ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با ترفند جعل سند و امضاء اقدام به کلاهبرداری از انان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که نهایتا با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند، تصریح کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

کشف ۷ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۷ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام قاچاق در ۲ باب انبار در شهرستان بجنورد کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند، افزود: کارآگاهان در بازرسی از این انبار ها تعداد یک هزار و ۳۱۱ نخ سیگار، ۱۱۶ بسته ناس و ۵۵ عدد انواع مواد محترقه قاچاق را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این کالا ۷ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

۱۳ فقره سرقت در پرونده سیاه سارق سابقه دار

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار با ۱۳ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به چندین فقره سرقت قطعات خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان بجنورد کرده بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان این موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و همچنین گشت زنی های هدف مند موفق شدند افراد مورد نظر را در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان بجنورد شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای این فرد اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده به ۱۳ فقره سرقت قطعات خودرو و موتورسیکلت اعتراف کرد، یاد آور شد: وی بعد از تشکیل پرونده و همچنین تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رد رشوه ۴۰۰ هزار ریالی توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه خراسان شمالی

سرهنگ جلال کمالی رنجبر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از رد رشوه ۴۰۰ هزار ریالی توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه استان خبر داد.

 وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی سمند از مقابل دوربین کریک محور بجنورد - آشخانه بلافاصله ماموران پلیس راه اقدام به انجام طرح مهار در این محور کردند.

وی با اشاره به اینکه اکیپ گشت پاسگاه پلیس راه در حال گشت زنی در این محور موفق شدند خودروی مورد نظر را مشاهده کنند، افزود: ماموران با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در مقابل "راهدار خانه امین الله" شهرستان بجنورد خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از اعلام تخلف و درخواست مدارک خودرو، راننده آن با اعلام اینکه مدارک را جا گذاشته به جهت چشم پوشی ماموران از تخلف وی مبلغ ۴۰۰ هزار ریال وجه نقد را بعنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می کند.

سرهنگ کمالی رنجبر با تاکید بر اینکه ماموران نیز بلافاصله مراتب را صورتجلسه و فرد متخلف و خودرو را برای اقدامات قانونی به مقر انتظامی انتقال کردند، افزود: کارکنان ناجا بدون هیچ گونه تردیدی وظایف خود را انجام داده و برای خدمت رسانی به مردم با تمام توان تلاش کرده و همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار خود دارند.

۷نفر مجروح و یک نفر فوتی نتیجه تصافات ۲۴ ساعت گذشته

سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد معاون عملیات پلیس راه استان خراسان شمالی از وقوع ۷ مورد تصادف با ۷ نفر مجروح و یک نفر کشته طی ۲۴ ساعت گذشته درسطح محور های استان خبر داد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چندین مورد تصادف در سطح محورهای استان رخ داد که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: در نتیجه این تصادفات در محور های اصلی و فرعی استان شامل: محور فرعی کچرانلو واژگونی موتور سیکلت یک نفر مجروح، محور شیروان فرعی خانلق واژگونی موتور سیکلت یک نفر مجروح، محور راز به بجنورد برخورد سواری پژو ۲۰۶ با پیکان وانت یک نفر مجروح،محور بجنورد به آشخانه واژگونی سایپا ۱۳۱ یک نفر مجروح، محور گرمه به چمن بید واژگونی پژو ۲۰۶ یک نفر مجروح و یک نفر فوتی، محور اسفراین به سنخواست برخورد پراید با عابر پیاده یک نفر مجروح، محور چمن بید به جوزک برخورد کامیون ایسوزو با کشنده ولوو یک نفر مجروح، به وقوع پیوسته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان علت عمده وقوع این حوادث را عدم توجه به جلو و عدم رعایت سرعت غیرمجاز اعلام کردند، تاکید کرد: رانندگان عزیز با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی میتوانند سفر خوشی را برای خود و اطرافیان رقم بزنند.

سارقان حرفه ای با ۱۳۶ فقره سرقت به دام افتادند

سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۳۳ سارق حرفه ای با ۱۳۶ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۳۳ سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار مظاهری ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۱۳۶ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، قطعات خودرو، موتورسیکلت، احشام و ... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: شهروندان عزیز همواره باید نکات امنیتی و توجه به هشدار های پلیس را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق حرفه ای با ۲۷ فقره سرقت در بجنورد دستگیر شد

سرهنگ علی پاکدل  فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای با ۲۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

 وی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ امام رضا(ع) این فرماندهی قرار گرفت.

پاکدل با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند فرد مورد نظر را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران با حضور در محل اختفای این سارق در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل ضبط و فلش و ... کشف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر که در نهایت هردو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.