قاسم احمدی لاشکی گفت: آمریکا یقین بداند که اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی به نفع این کشور نیست زیرا این دولت آمریکاست که پایگاه‌های مختلفی را در اطراف ما ایجاد کرده، طبیعتاً این اقدام به ضرر آنها تمام خواهد شد. در مجموع، هر اقدامی که آمریکایی‌ها برای ایران درنظر گرفته‌اند ما نیز اقدام متقابل آنرا به تصویب می‌رسانیم.

در طرح حمایت از سپاه، تمامی گروه‌های مقاومت تحت حمایت ایران هستند/ پاسخ کوبنده کشورمان به تحرکات آمریکایی‌ها

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  سیاسی «قدس آنلاین»، در واکنش به تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی دولت آمریکا و قرار گرفتن آن در لیست گروه های تروریستی، اظهار داشت: تروریستی اعلام کردن سپاه، اقدام تازه ای نیست که آمریکا انجام داد. آمریکایی ها از ۴۰ سال پیش تاکنون دست به اقدامات خصمانه علیه جمهوری  اسلامی زده اند و بنا به گفته امام خمینی جواب آنها این است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

احمدی لاشکی افزود: آمریکا چندین سال است تحریم های اقتصادی و سیاسی را علیه کشورمان به کار گرفته است اما مردم نشان داده اند که در عرصه های سخت با اقتدار از منافع ملی خود دفاع می کنند و زیر بار حرف زور نمی روند.

نماینده مردم نوشهر در مجلس ادامه داد: درست است که سلایق مختلف در داخل کشور وجود دارد اما زمانی که بحث بر سر منافع ملی و نیروی دفاعی  و نظامی کشورمان است، بطور قطع هیچ شخصی این اقدام آمریکایی ها را تایید نمی کند.

وی درباره اقدامات متقابل مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس طرح دو و سه فوریتی حمایت از سپاه را در مورد بررسی قرار داد و بخشی از طرح قرار است روز یکشنبه هفته آینده بررسی و تصویب شود. آمریکا یقین بداند که اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی به نفع این کشور نیست زیرا این دولت آمریکاست که پایگاه های مختلف و متعددی را در اطراف ما ایجاد کرده و طبیعتا این اقدام به ضرر آنها تمام خواهد شد. دولت آمریکا اگر بخواهد تحرکاتی علیه کشورمان انجام دهد باید بداند با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: همچنین در طرح های حمایتی از سپاه، تمامی نهضت های آزادی بخش و گروه های مقاومت منطقه ای و بین المللی نیز مورد حمایت جمهوری اسلامی هستند و ما در طرح سه فوریتی مجلس نیز اسامی آنها را آوردیم.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اضافه کرد: ما در این طرح ارتش آمریکا را به عنوان تروریسم شناخته و به نهضت های آزادی بخش جهان اعلام کردیم که چگونه می توانند با نیروهای آمریکایی مقابله کنند. همچنین قرار است اگر نیروهای نظامی آمریکایی دستگیر شدند، نحوه برخورد با آنها و تعیین تکلیف اموال شان نیز در این طرح مورد بررسی قرار گیرد. در مجموع، هر اقدامی که آمریکایی ها برای ایران درنظر گرفته اند ما نیز اقدام متقابل آنرا به تصویب می رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.