فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: طی یک اقدام اطلاعاتی دقیق از یک کشتی ۱۰ هزار تنی در تنگه هرمز بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف شد.

سپاه بزرگترین محموله سوخت قاچاق در تنگه هرمز را توقیف کرد

به گزارش قدس آنلاین، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از توقیف بزرگترین محموله سوخت قاچاق در تنگه هرمز و شناسایی یکی از سر شبکه‌های اصلی قاچاق سوخت توسط رزمندگان این نیرو خبر داد و گفت: طی این عملیات غافلگیرانه و موفق که در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه صورت گرفت، از یک کشتی ۱۰ هزار تنی، بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف شد.

وی افزود: در همین رابطه ۲۱ نفر از ملیت‌های گوناگون منطقه‌ای و فرامنطقه ای دستگیر شدند که پس از انجام بازجویی‌های اولیه، این محموله به همراه قاچاقچیان دستگیر شده، برای طی مراحل قانونی و قضائی به مقامات مسئول تحویل داده شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این محموله بزرگ‌ترین محموله سوخت قاچاقی است که تاکنون در خلیج فارس و تنگه هرمز شناسایی و توقیف شده است، گفت: این کشتی ۱۳۱ متری قاچاق سوخت، از کلاس شناورهای سنگین نفتکش به شمار می‌آید و با توقیف این محموله یکی از باندهای اصلی و سر شبکه‌های قاچاق سوخت در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز متلاشی و ضربه سنگینی به یک شبکه اصلی قاچاق سوخت در استان هرمزگان وارد آمد.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: این مأموریت بر اساس راهبرد مبارزه با قاچاق و پیرو ابلاغ مأموریت از سوی فرماندهی کل سپاه صورت گرفته و به یاری خداوند با قدرت و قاطعیت ادامه دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.