البرز- الناز دارابیان دیدار با مقام معظم رهبری را یکی از اتفاقات خوب سال ۹۷ برای خود دانست و گفت: یکی از اهدافم کسب مدال در بازی های پاراآسیایی و متعاقب آن دیدار با رهبری بود که با تحقق آن انگیزه هایم در ورزش و درخشش در مسابقات جهانی دوچندان شد.

 دیدار با رهبری انگیزه‌هایم در ورزش را دوچندان کرد

الناز دارابیان دارنده مدال طلای پرتاب دیسک بازی های آسیایی اندونزی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از مدت ها قبل از بازی های آسیایی گلیمی را برای اهدا به رهبر معظم انقلاب بافته بودم.

وی افزود: باتوجه به این که حضور در مسابقات پاراآسیایی نخستین تجربه بین المللی من بود اما به خودم و زحماتی که متحمل شده بودم ایمان داشتم، از همین رو خود را برای دیدار با مقام معظم رهبری آماده کرده و هدیه ای را برای ایشان در نظر گرفته بودم.

دارنده مدال طلای پرتاب دیسک در بازی های پاراآسیایی تصریح کرد: سال ۹۷ برای من بسیار خاطره انگیز بود چرا که توانستم مزد تلاش خود و خانواده ام را دریافت کنم و با نگاهی مثبت به آینده برای رسیدن به طلای جهانی تلاش هایم را بیشتر کنم.

دارابیان ضمن اشاره به وضعیت نامناسب معلولین در البرز گفت: متاسفانه در البرز معلولین بر خلاف سایر استان ها آنچنان که شایسته است از احترام و حمایت مسئولین برخوردار نیستند و امیدوارم در سال جدید در برخی سیاست های مربوط به جانبازان و معلولین تجدید نظر شود.

وی با تاکید براینکه خوشحالی مردم به ما انگیزه می دهد تا در شرایط دشوار هم دست از تلاش برنداریم، گفت: سال جدید سالی مهم به لحاظ ورزشی بوده و با تمام توان برای رسیدن به رکورد جهانی و کسب سهمیه پاراالمپیک که تلاش می کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.