البرز- علی مومنیان از اوضاع نابسامان هنر اول در استان البرز خبرداد و گفت: موسیقی این استان وضعیت خوبی را سپری نمی کند و متاسفانه به لحاظ کیفی با سایر استان ها قابل قیاس نیست.

"عدم استقبال مردمی" مشکل اصلی موسیقی در البرز

علی مومنیان رئیس انجمن موسیقی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه استان البرز ظرفیت برگزاری کنسرت را دارد گفت: آمار کنسرت خوانندگان مطرح در سال های گذشته نشان می دهد در دقایق ابتدایی تمامی بلیط ها به فروش رفته و این نشان از علاقه مردم استان به هنر موسیقی دارد.

وی مشکلات مالی را مهم ترین عامل عدم استقبال اغلب مردم از کنسرت دانست و گفت: بسیاری از مردم به هنر به خصوص موسیقی و تئاتر علاقه دارند اما به دلیل مشکلات مالی و گرانی بلیط کمتر توان شرکت در این دست برنامه ها را دارند.

مؤمنیان تصریح کرد: علاوه بر مشکلات مالی که بحثی غیر قابل انکار است، عده ای از مردم اما برنامه های فرهنگی را در اولویت زندگی خود قرار نداده اند و علاقه ای به برنامه های هنری نشان نمی دهند.

وی عدم وجود زیرساخت را مهم ترین عامل بازدارنده موسیقی البرز دانست و گفت: بدون شک اگر مسیری هموار برای موسیقی فراهم شود مردم نیز از آن حمایت بیشتری خواهند کرد.

رئیس انجمن موسیقی استان البرز تصریح کرد: اگر بودجه و اعتباری برای برگزاری کنسرت های استانی در نظر گرفته شود بدون شک با گذشت زمان حال و روز موسیقی استان بهبود خواهد یافت.

مؤمنیان در پایان اظهار کرد: به جرأت می توان گفت البرز به لحاظ استعداد و ظرفیت انسانی یکی از استان های شاخص کشور است اما رشد موسیقی نیازمند بستر مناسب بوده تا تمامی مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.