۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 651410

 پرسپولیس در هفته خوب ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آســیا موفق شد الاهلی عربستان را دو بر صفر شکســت دهد. در این بازی که در امارات و به میزبانی ســرخ های ایران برگزار شد

قیچی ناکامی سرخ‌ها در آسیا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرسپولیس در هفته خوب ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آســیا موفق شد الاهلی عربستان را دو بر صفر شکســت دهد. در این بازی که در امارات و به میزبانی ســرخ های ایران برگزار شد خلیل زاده در دقیقه ۱۹ و علیپور در دقیقه ۴۸ گلزنی کردند. در نیمه اول این بازی برانکو ترجیح داده بود رســن و ترابی را به جای رفیعــی و بودیمیر وارد زمین کند و تمی رو به بازی تک ضرب بیــاورد.

الاهلی هم تلاش می کرد از جناحین ســوما را صاحب موقعیت کند. همین هم بود که بازیکنان کناری سرخ ها یعنی نادری و شیری کمتر نفوذ می‌کردند و فشار حملات روی حرکات نعمتی و ترابی متمرکز بود.

پرسپولیس در این بازی قلب دفاع میهمان را هدف قرار داده بود. با این حال مردان برانکو دقیقه ۱۹ روی ارسال اوت از جناح راست، توســط خلیل زاده به گلی استثنایی و زیبا با ضربه قیچی برگردان دســت یافتند.

این گل طبق معمول باعث شــد الاهلی بی‌محاباتر بازی کند و این فرصت در اختیار سرخ‌ها قرار گرفت که راحت تر بازی را در میانه میدان بــه گردش درآورند. بازی تک ضرب رسن، کامیابی نیا، ترابی و ... ۱۰ دقیقه ای باعث شــد تب حریف فروکش کند. اما در ۱۰ دقیقه پایانی این نیمه مردان فوســاتی خطرناک و پر فشار بازی کردند و حتی یک بار هــم تیر دروازه حریف را توسط سوما به لرزه درآوردند.

با این حال پرسپولیس نیمه اول را پیروز به رختکن رفت و در همان شــروع نیمه دوم روی یک غافلگیری و کرنر موفق شد توسط علیپور گل دوم را به ثمر برســاند. این گل باعث شد تا ایرانی‌هــا با اعتماد به نفس بهتــری در کمین ضد حملات و البته میدان‌داری باشــند.

در اواسط نیمه مربیان برانکو ســعی کرد با بیرون کشــیدن رسن و آوردن بودیمیــر و البته عقب‌تر بــازی کردن علیپور خط میانی‌اش را دونده تر کند و بازی حریف را خراب کند.

الاهلی که چیزی برای از دســت دادن نداشت با اصرار بر بازی مســتقیم، چپ و راســت توپها را روی دروازه بیرانوند ریخت. آنها البته یک بار دیگر هم تیر دروازه پرســپولیس را به لرزه درآوردند. در آن ســوی میدان ترابی و نعمتی ســعی کردند از راه دور دروازه عربســتانیها را هدف قرار دهند که توپ هایشان ره به جایی نبرد.

در اواخر بازی مصلح و ربیع خواه هم بــه میدان آمدند و جای ترابــی و علیپور را گرفتند.

در دیگر بازی این گروه السد و پاختاکور به تساوی دو بر دو رسیدند که شرایط این گروه را پیچیده تر کردند. پرسپولیس ۴ امتیازی در بازی بعدی خود در این گروه با الاهلی دوباره رو به رو خواهد شد و بازی بعدی اش را در تهران مقابل السد برگزار خواهد کرد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.