جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه دولت آمریکا به ریاست ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر حمایت کامل خود از جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

 حماس و جهاد اسلامی : همگی در کنار ایران و در یک جبهه‌ایم/ آمریکا تنها بر اساس منافع صهیونیست‌ها حرکت می‌کند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ،‌زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر آمادگی کامل مقاومت برای تمام احتمالات، تصریح کرد کاملا در کنار ایران هستیم.

دبیرکل جنبش جهاد  اسلامی فلسطین تصریح کرد مقاومت به دفاع از اسیران فلسطینی با تمام وسایل و با هر جانفشانی تا آزادی آنها پایبند  است.

وی خاطر نشان کرد مقاومت شروط واضح و روشنی را برای شکستن محاصره ملت ما تعیین کرده است و در این مسیر با احتیاط و هوشیاری حرکت خواهیم کرد و اوضاع را تحت نظر قرار خواهیم داد، زیرا خیانت دشمن نزدیک‌تر از تعهد و پایبندی اش است.

النخاله اظهار داشت گردان های القدس و گردان های قسام در نهایت آماده باش برای دفاع از ملت فلسطین در مقابل هرگونه تجاوز احتمالی دشمن هستند و تهدیدهای دشمن را هم در نظر می گیرند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کرد ما باید صفوف خود را برای مقابله با تهدیدهای اشغالگران متحد کنیم، زیرا همه ما، ملت و سرزمین هدف هجمه قرار داریم.

النخاله تاکید کرد ما همگی در یک جبهه واحد در کنار جمهوری اسلامی ایران در برابر دیکتاتوری و طغیان‌گری آمریکا و همپیمانانش هستیم، گردان‌های قدس و قسام در آماده باش کامل هستند تا از ملت فلسطین در برابر هرگونه تجاوز احتمالی دفاع کنند.

وی افزود ما با هوشیار و ا حتیاط شدید در این مسیر حرکت می کنیم، مقاومت برای تمام احتمالات آماده است، خیانت دشمن از تعهدش به توافقات به دست آمده با نظارت میانجی‌گران بیشتر است، مقاومت برای تمام احتمالات آماده است.

واکنش جنبش حماس به اقدام وقیحانه ترامپ درباره سپاه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای، اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی ایران را به شدت محکوم و تقبیح کرد.

بر اساس پایگاه اطلاع رسانی جنبش حماس، در این بیانیه آمده است این تصمیم و اقدام بر این مسئله تاکید می‌کند که دولت آمریکا تنها بر اساس منافع رژیم صهیونیستی و طرح هایش حرکت می کند و به این جانبداری کورکورانه در خصوص تمام آنچه مربوط به منطقه است، ادامه می‌دهد.

حماس در بیانیه خود آورده است تصمیمات و اقدامات آمریکا درباره قدس، جولان و امروز درباره سپاه پاسداران ایران همگی در یک راستا قرار داشته و یک هدف را دنبال می‌کنند، این تصمیمات، عناوین ایستادگی و به چالش کشیدن اشغالگران و مقاومت در برابر آنها را هدف قرار داده  است و به همین سبب همه آزادگان و غیرتمندان باید سد مستحکمی در برابر این سیاست ایجاد کرده و مخالفت خود را با این سیاست و اقدامات که نقش پلیس فاسد را بازی می کند، اعلام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.