سخنگوی هیئت رئیسه مجلس معتقد است بهتر است اختیار کار ستاد بحران به سپاه، ارتش یا یکی از معاونین رئیس جمهور که مستقیم موضوع را پیگیری می‌کنند، داده شود.

یکشنبه؛ حضور وزرای نیرو و کشور برای پاسخگویی در مورد سیل در مجلس

به گزارش قدس آنلاین، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلسبا اشاره به گزارش های ارائه شده به مجلس از روند اقدامات دولت در سیل گلستان، اظهار داشت: طبق گزارشات رسیده کارهای خوبی صورت گرفته که از جمله آن می توان به کانالی که آب را به دریای خزر منتقل می کند، اشاره کرد.

وی در خصوص عملکرد ستاد مدیریت بحران در جریان سیل اخیر، افزود: باتوجه به اینکه در مواقع بحرانی در بسیاری از نقاط مختلف دنیا ارتش ها پای کار می آیند بهتر است ما نیز اختیار کار  به سپاه، ارتش یا یکی از معاونین رئیس جمهور که مستقیم موضوع را پیگیری می کنند، داده شود.

نعمتی تصریح کرد: اینکه یک وزارتخانه را متولی این کار کنیم و در بسیاری از مواقع زور آن وزارتخانه هم به سایر دستگاه ها نرسد موجب بروز چنین معطلی هایی می شود.

سخنگوی هیئت رئیسه با بیان اینکه متاسفانه کشور ما همواره در معرض بحران قرار دارد، تاکید کرد: به نظرم باید موضوعات بحرانی توسط مدیریت کلان کشور پیگیری شود چراکه با روند کنونی هر اندازه هم که دستگاه های مختلف تلاش خود را انجام دهند، بعضا تداخل کار به وجود می آید و ممکن است بعضی از مشکلات را به گردن دستگاه های دیگر بیندازند.

وی در پایان از برگزاری جلسه روز یکشنبه هفته آینده مجلس با حضور وزرای نیرو و کشور برای بررسی اقدامات صورت گرفته در سیل، خبر داد.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.