همدان- سرهنگ هادی قزوینه گفت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پلیس نوروز امسال موفق به کشف بیش از ۳۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان شده است.

بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

 به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی قزوینه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد: با مقایسه آمار مشابه نوروز سال قبل با امسال؛ متوجه افزایش ۳۹ درصدی کشفیات در تعطیلات نوروزی خواهیم شد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۳۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نوروز امسال افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در چارچوب اهداف و برنامه های ابلاغی سال ۹۸ برنامه ریزی و طرح ریزی اطلاعاتی و عملیاتی را در حوزه های  برخورد با باند ها و شبکه های قاچاق مواد مخدر و روانگردان ها،  تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر  و  جمع آوری معتادان متجاهر را با بهرهمندی از توان درون  و برون سازمانی پلیس در دستور کار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس موجب شده که در عملیات ها رویکرد پیش دستانه را دستور کار قرار داده تا ضربات مهلکی بر قاچاقچیان مواد مخدر به ویژه باندها و شبکه ها وارد کند و اجرای ۷۰۶ عملیات نشانگر عزم پلیس در مبارزه با باندها و شبکه های قاچاق مواد مخدر  استان می باشد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.