۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 651510

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

روی صحنه تئاتر مشهد چه خبر است؟
به گزارش قدس آنلاین، هم‌اکنون ۵ نمایش  «کمدی چشم»، «نمایش پنچری»، «خاموشی دریا»، «زندانی خیابان دوم» و «رومئو ژولیت» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.
«کمدی چشم‌هایت را ببند و به انگلستان فکر کن»
نمایشی به نویسندگی ج. چپمن، آ. ماریوت، مترجم ف. ابراهیمیان، ل. عمرانی، طراحی و کارگردانی حسین اکبرپور است.  
در خلاصه داستان این نمایش آمده است که سر جاستین هالبروک پس از بازگشت از سفر تجاری‌اش در لندن، درحالی که در روز تعطیل مشغول استراحت است با ورود حسابدارش تمام برنامه هایش بهم می‌ریزد.
این نمایش امروز و فردا  ساعت ۱۹:۰۰ در محل تماشاخانه شمایلبه روی صحنه می رود.
«نمایش پنچری»  
نمایشی به نویسندگی علی احمدی، طراحی و کارگردانی مهیار غازی و علی احمدی و تهیه کنندگی سروش ظریف امروز  ساعت ۲۰:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل اجرا می شود.
«رومئو ژولیت»  
نمایشی به نویسندگی میلاد کاشانی، کارگردانی مسعود صفری، دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز سعید عابدی و امیرحسین زورقی است.  
در خلاصه داستان این نمایش آمده است که در آینده‌ای نه چندان دورتر، در گوشه‌ای از زمین، انسان برای بقا با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. در این میان یک عشق میان «رومئو» و «ژولیت» قرار است همه چیز را عوض کند.
نمایش «رومئو ژولیت» امروز و فردا ساعت ۱۹:۳۰ در محل تئاتر شهر به روی صحنه می رود.
«خاموشی دریا»
نمایشی به کارگردانی سید محمدرضا علوی و نویسندگی رضا گوران و تهیه کنندگی امیر حسین شیبانی است که امروز ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه بهار اجرا می شود.
«زندانی خیابان دوم»
نمایشی به نویسندگی نیل سایمون، مترجم شهرام زرگر، کارگردانی فرشید جوانشیر وتهیه‌کنندگی حسین علی‌زاده امروز و فردا جمعه ۲۳ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل اجرا می شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.