تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز دشمن از قدرت سپاه می‌ترسد البته هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند؛ ۴۰ سال است که دشمن در حسرت شکست انقلاب باقی مانده است و اگر می‌توانست کاری کند حتی یک ساعت هم برای رسیدن به هدفش تعلل نمی‌کرد.

امروز دشمن از قدرت سپاه می‌ترسد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینکه شیطان بزرگ، سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده جای تبریک دارد، مطمئناً به لحاظ تاریخی این حرکت‌ها و رفتارهای خبیثانه در دراز مدت به نفع انقلاب اسلامی خواهد شد.

 وی ادامه داد: این اقدام آمریکا نشان دهنده قدرت سپاه پاسداران است؛ اگر یک نهاد خاصیتی نداشته باشد و مشکلی برای دشمن ایجاد نکند، علیه آن کاری انجام نمی‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امروز دشمن از قدرت سپاه می‌ترسد، البته هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند؛ ۴۰ سال است که دشمن در حسرت شکست انقلاب باقی مانده است و اگر می‌توانست کاری کند حتی یک ساعت هم برای رسیدن به هدفش تعلل نمی‌کرد.

مروی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز قدرت برتر منطقه است و قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به معنای ضعف آمریکاست، اعلام چنین موضوعی برای آن‌ها هزینه خواهد داشت.

وی بیان کرد: قطعاً چنین حرکت‌هایی باعث افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در آینده می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.