خراسان شمالی- امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی گفت: امنیت و اقتدار کشور نیازمند افزایش نیروهای دفاعی کشور است و هرچه در این زمینه سرمایه گذاری شود امنیت بیشتری نیز خواهیم داشت.

تروریست خواندن سپاه پاسداران نشان دهنده عجز و ناتوانی آمریکاست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی، فرمانده تیپ ۱۳۰ مستقل پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان‌شمالی در نشست خبری گفت: آمریکا امروز از سر نادانی، ناتوانی، عجز و عصبانیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می‌خواند.

وی اظهارداشت: ما در ارتش جمهوری اسلامی تمام قد حمایت خود را از سپاه پاسداران در کشور اعلام کرده و این حرکت آمریکا را محکوم می‌کنیم زیرا آمریکا به قدرت سپاه پاسداران پی برده و این اقدامات از سر ناتوانی است،

گل گلی گفت: ارتش در حال حاضر در حوزه های آموزش، تجهیزات و شرایط بسیار خوبی را دارا است و با تمام نیرو پای کار خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد ذره ای به این خاک تجاوز شود.

وی با بیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به گونه ای عمل کرده است که ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاده است، اظهار داشت: این پایبندی ها به نظام برای مردم قابل لمس بوده است و ارتش در تمام بحران ها مانند سیل،زلزله به خوبی نقش آفرینی کرده است.

وی افزود: امنیت و اقتدار کشور نیازمند افزایش نیروهای دفاعی کشور است و هرچه در این زمینه سرمایه گذاری شود امنیت بیشتری نیز خواهیم داشت.

به گفته وی ارتش در تمام حوادثی که در کشور رخ می دهد حضور پررنگی داشته است و در حادثه سیل اخیر که در کشور رخ داده است کمک رسانی های بسیاری انجام شده است و در حال حاضر نیز بخشی از نیروها به استان گلستان اعزام شده اند.

فرمانده تیپ ۱۳۰ مستقل پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان‌شمالی ضمن تبریک روز ارتش گفت: برنامه های متنوع فرهنگی به این مناسبت در استان برگزار می شود که رژه نیروهای مسلح، محفل انس با قرآن، دیدار از خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله این برنامه ها است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.